Kulutus- ja ammattielektroniikan laitteet 2020–2024 DPS

Tämä yhteishankinta on kaikkien asiakkaidemme käytettävissä. Jos olet toimittaja, siirry kohtaan "Haluatko toimittajaksi?".

Yhteishankinnan edut

  • Minikilpailutus on avointa kilpailutusta nopeampi ja helpompi. Hansel on jo varmistanut toimittajien suorituskyvyn ja soveltuvuuden (mm. yrityksen taloudellinen tilanne ja referenssit vastaavien palveluiden toimituksista).
  • Minikilpailutus sähköisesti valmiita mallipohjia käyttäen Cloudian kilpailutusjärjestelmässä, tai Hanselin verkkopalvelun Kisa-apurissa.
  • Tarpeitasi tukevat valmiit sopimusehdot, joihin on lisäksi mahdollisuus vaikuttaa minikilpailutuksen tarjouspyynnössä tarkennettavilla vaatimuksilla.
  • Hanselin asiantuntijoiden laaja tuki koko sopimuskauden ajaksi, muun muassa asiakkaan edunvalvonta ja toimittajahallinta sekä kilpailutusasiakirjojen kommentointi halutessasi.
  • Hankinnan taloudellinen ja sosiaalinen vastuu on huomioitu, mm. Hanselin toimittajille asettamissa Code of Conduct-ehdoilla.

Mitä voin hankkia?

DPS:n kohteena on kulutus- ja ammattielektroniikan laitteiden ja niiden lisätarvikkeiden toimittaminen asiakkaalle sekä laitetoimituksiin liittyvät palvelut. 

Kulutus- ja viihde-elektroniikan laitteita ovat esimerkiksi televisiot, DVD- ja CD-soittimet, pelikonsolit, viritinvahvistimet ja digiboksit. Ammattielektroniikan laitteita ovat laitteet, jotka liittyvät äänen, valon ja kuvan aistilliseen kokemukseen, tallennukseen ja toistoon.

Tyypillisiä laitteita, joita DPS:llä voit hankkia:

  • videoprojektorit (mm. perinteinen, lähi- ja ultra-lähiprojektorit, interaktiiviset projektorit)
  • neuvotteluhuoneiden näytöt, infonäytöt, kosketusnäytöt ja televisiot
  • digiboksit, dvd- ja bluray-soittimet, AppleTV, Chromecast ja vastaavat
  • pelikonsolit ja niiden pelit sekä lisätarvikkeet
  • vahvistimet, viritinvahvistimet ja muut hi-fi- yms. audiojärjestelmät
  • kaiuttimet
  • kuulokkeet ja kuuloke-mikrofonit
  • dokumenttikamerat
  • videoneuvottelukamerat ja mikrofonit
  • digikamerat, digivideokamerat, ammattikuvauslaitteet ja näihin liittyvät valokuvaustarvikkeet
  • kuvauskopterit ja muut dronet sekä muut radio-ohjattavat laitteet
  • lämpökamerat ja lämpötähystimet
  • navigaattorit
  • mikrofonit
  • KVM-kytkimet, langattomat signaalin siirrot
  • interaktiiviset valkotaulut
  • kaapelit ja tarvikkeet, AV-kaivot, kaapelikanavat
  • henkilökohtaiset älylaitteet kuten esim. älykellot, virtuaalilasit, aktiivisuusmittarit. 

Hankinnan kohteeseen ei kuitenkaan kuulu:

  • mobiilipäätelaitteet (esim. matkapuhelimet ja tabletit)
  • tietokoneet, tietokonenäytöt, palvelimet tai vastaavat laitteet
  • tietotoliikenneverkon laitteet, jotka eivät liity esimerkiksi AV-/esitystekniikan laitteisiin
  • musiikki-instrumentit
  • laitteilla toistettavat sisällöt, esimerkiksi CD/DVD-levyt, pelikonsolipelejä lukuunottamatta
  • asiakkaan luona tehtävät asennus-, huolto- ja ylläpitopalvelut eikä käytönaikaiset palvelut.

Tarkemmat tiedot yhteishankinnan sisällöstä saat hankinnan kohteen kuvauksesta verkkopalvelun Asiakirjat-välilehdeltä.

Sopimustoimittajan soveltuvuusvaatimukset

Sopimustoimittajat ovat täyttäneet seuraavat soveltuvuusvaatimukset:

  1. Rekisteröityminen ammatti- ja elinkeinorekisteriin
  2. Verojen ja eläkevakuutusmaksujen maksaminen
  3. Rahoituksellinen ja taloudellinen tilanne
    a. Riskiluokitus vähintään RL 4. Jos RL 4, niin vaaditaan luotettava selvitys toimenpiteistä, joihin toimittaja ryhtyy tai on ryhtynyt riskiluokan parantamiseksi.
    b. Liikevaihto vähintään 10 miljoonaa euroa
    c. Vastuuvakuutus vähintään 500 000 euroa
  4. Tekninen suorituskyky ja ammatillinen pätevyys
    a. 3 referenssiä

Yksityiskohtaiset soveltuvuusvaatimukset löytyvät osallistumispyynnöltä.

Reklamaatiot

Tarkista aina vastaanottamasi palvelu tai tuote. Reklamoi havaitsemistasi virheistä sopimustoimittajalle. Näin säilytät mahdollisuuden sopimusten mukaisten oikeuksien, kuten sopimussakon tai vahingonkorvauksen, käyttöön.

Tärkeintä on ilmoittaa virheistä ajoissa sopimustoimittajille. Jos puitesopimuksessa on sovittu reklamaatioajasta, tee reklamaatio sopimuksenmukaisessa ajassa.

Voit tehdä reklamaation Hanselin reklamaatiolomakkeella tai vapaamuotoisesti. Suosittelemme, että käytät lomakettamme.

  1. Tee reklamaatio heti, kun saatu tuote tai palvelu ei vastaa sovittua. Täytä lomakkeeseen yhteystietosi ja selosta selvästi virheet.
  2. Valitse rastittamalla, ilmoitatko vaatimuksesi heti vai esitätkö ne myöhemmin.
  3. Lähetä reklamaatiolomake sopimustoimittajan yhteyshenkilölle ja Hanselin asiakaspalveluun asiakaspalvelu@hansel.fi.

Lisätietoja saat sopimuksesta ja asiakaspalvelustamme.

Lisätietoja

Saat lisätietoja asiakaspalvelustamme puh. 029 444 4300 tai asiakaspalvelu@hansel.fi.

Haluatko toimittajaksi?

Hyväksymme mukaan kaikki soveltuvuusehdot täyttävät toimittajat. Lue lisää DPS:stä hankintamenettelynä ja kurkkaa lisätietoja videolta!

Voit jättää osallistumishakemuksen Kulutus- ja ammattielektroniikan laitteet 2020–2024 (DPS):ään täällä.

Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään

Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy

Kirjaudu sisään

Liittyminen

Liity viimeistään 30.06.2024

Sopimuskausi
11.09.2020 - 30.06.2026
Asiakkaan hankintasopimusten viimeinen voimassaolopäivä
31.12.2026
Toimintamalli
Sisäinen kilpailutus

Vastuullisuus

Kaikki yhteishankintamme on vastuullisuusanalysoitu ja merkitty vastuullisuustunnuksin. Tässä yhteishankinnassa on huomioitu:

  • Sosiaalinen vastuu
  • Taloudellinen vastuu

Yhteystiedot

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Lisätietoja yhteishankinnasta

Mikko Jungman

Kategoriapäällikkö

mikko.jungman@hansel.fi

Hankinnan vaihe

  1. Esiselvityksessä
  2. Valmistelussa
  3. Kilpailutuksessa
  4. Käynnissä
  5. Päättynyt, asiakaskohtaiset sopimukset voimassa