Tietoliikennepalvelut 2019–2023 DPS

Yhteishankinnan edut

Voit hankkia tarpeitasi vastaavat tietoliikennepalvelut haluamassasi laajuudessa. Yhteishankinta sisältää myös valmiiksi laaditut sopimus- ja palvelutasoehdot, joihin voit kuitenkin vaikuttaa asiakaskohtaisessa sopimuksessa. Palveluna hankkiminen on joustavaa ja saat sopivat palvelut esimerkiksi eri kokoisille toimipisteille. Voit myös hankkia erilaiset tietoliikennelaitteet palveluna ja mahdollistaa teknologisen kehityksen mukana pysymisen koko sopimuskauden ajan.

Minikilpailutus on avointa kilpailutusta nopeampi ja helpompi, koska Hansel on jo varmistanut toimittajien soveltuvuuden (mm. yrityksen taloudellisen tilanteen ja referenssit vastaavien palveluiden toimituksista). Dynaamisen hankintajärjestelmän ehdot ja enimmäishinnan korotusrajat suojaavat myös asiakkaidemme asemaa.

Minikilpailutuksen teet sähköisesti kilpailutusjärjestelmän valmiiden mallipohjien avulla. Tarkemmat tiedot sisällöstä saat tutustumalla muun muassa DPS:n kohde ja ehdot -dokumenttiin Asiakirjat-välilehdellä. Asiakirjat-välilehdelle pääset vain verkkopalveluumme kirjautuneena Hansel-asiakkaana. Tällöin käytettävissäsi ovat muun muassa mallilomakkeet. Ohjeita minikilpailutuksen tekemiseen löydät Minikilpailutuksen ohje -välilehdeltä.

Mitä voin hankkia?

Tällä dynaamisella hankintajärjestelmällä voit hankkia tietoliikenneyhteydet ja tietoliikenteen palvelut haluamassasi laajuudessa.

Voit hankkia esimerkiksi:

  • Toimipisteet yhdistävät tietoliikenneyhteydet
  • Yhteydet internetiin
  • Lähiverkkopalvelut
  • VPN-palvelut
  • Tietoliikenteen tietoturvapalvelut, kuten palomuuripalvelut ja hyökkäyksenestopalvelut
  • Verkon valvonta- ja hallintapalvelut
  • Tietoliikenteen asiantuntijapalvelut.

Sopimustoimittajan soveltuvuusvaatimukset

Sopimustoimittajat ovat täyttäneet seuraavat soveltuvuusvaatimukset:

  1. Rekisteröityminen ammatti- ja elinkeinorekisteriin
  2. Verojen ja eläkevakuutusmaksujen maksaminen
  3. Rahoituksellinen ja taloudellinen tilanne
    1. Riskiluokitus väh. 4
    2. Liikevaihto väh. 10 miljoonaa euroa
    3. Vastuuvakuutus, jonka vakuutussumma on vähintään 1 miljoona euroa.
  4. Referenssivaatimusten täyttyminen, referenssivaatimukset:

1) Referenssitoimeksiantojen kohteena on ollut tietoliikennepalveluiden toimittaminen vähintään viidelle eri asiakasorganisaatiolle.

2) Referenssitoimeksiannot:
- Kolme referenssitoimeksiantoa tietoliikenneyhteyksien toimittamisesta. Kunkin referenssitoimeksiannon toteutuneen laskutuksen on tullut olla vähintään 200 000 euroa (alv 0%). Palvelusopimuksen on tullut olla voimassa vähintään yhden (1) vuoden viimeisen kolmen (3) vuoden aikana ja;
- Kaksi referenssitoimeksiantoa lähiverkkopalveluiden toimittamisesta. Kunkin referenssitoimeksiannon toteutuneen laskutuksen on tullut olla vähintään 50 000 euroa (alv 0%). Palvelusopimuksen on tullut olla voimassa vähintään yhden (1) vuoden viimeisen kolmen (3) vuoden aikana.

3) Referenssitoimeksiantojen toteutuneen laskutuksen tulee olla viimeisen kolmen vuoden ajalta (osallistumishakemuksen jättämisen ajankohdasta laskettuna).

4) Kaikkien referenssitoimeksiantojen tulee olla suoritettu eri asiakkaille.

5) Ilmoitettuna referenssitoimeksiantona ei sallita ehdokkaan sisäisiä toimeksiantoja (ehdokkaan ja referenssitoimeksiannon asiakkaan Y-tunnukset tai vastaavat tunnisteet eivät voi olla samoja).

Yksityiskohtaiset soveltuvuusvaatimukset löytyvät osallistumispyynnöltä.

Haluatko toimittajaksi?

Hyväksymme mukaan kaikki soveltuvuusehdot täyttävät toimittajat. Lue lisää DPS:stä hankintamenettelynä ja kurkkaa lisätietoja videolta!


Voit jättää osallistumishakemuksen Tietoliikennepalvelut 2019–2023 (DPS):ään täällä.

Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään

Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy

Kirjaudu sisään

Liittyminen

Sopimuskausi
29.06.2019 - 28.06.2023
Asiakkaan hankintasopimusten viimeinen voimassaolopäivä
28.06.2027
Toimintamalli
Sisäinen kilpailutus

Vastuullisuus

Kaikki yhteishankintamme on vastuullisuusanalysoitu ja merkitty vastuullisuustunnuksin. Tässä yhteishankinnassa on huomioitu:

  • Taloudellinen vastuu

Yhteystiedot

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Lisätietoja

Jouni Välilä

Kategoriapäällikkö

jouni.valila@hansel.fi Asiakkuuspäälliköt

Hankinnan vaihe

  1. Esiselvityksessä
  2. Valmistelussa
  3. Kilpailutuksessa
  4. Käynnissä
  5. Päättynyt, asiakaskohtaiset sopimukset voimassa