Datakommunikationstjänster 2019–2023 DPS

Yhteishankinnan edut

Voit hankkia tarpeitasi vastaavat tietoliikennepalvelut haluamassasi laajuudessa. Yhteishankinta sisältää myös valmiiksi laaditut sopimus- ja palvelutasoehdot, joihin voit kuitenkin vaikuttaa asiakaskohtaisessa sopimuksessa. Palveluna hankkiminen on joustavaa ja saat sopivat palvelut esimerkiksi eri kokoisille toimipisteille. Voit myös hankkia erilaiset tietoliikennelaitteet palveluna ja mahdollistaa teknologisen kehityksen mukana pysymisen koko sopimuskauden ajan.

Minikilpailutus on avointa kilpailutusta nopeampi ja helpompi, koska Hansel on jo varmistanut toimittajien soveltuvuuden (mm. yrityksen taloudellisen tilanteen ja referenssit vastaavien palveluiden toimituksista). Dynaamisen hankintajärjestelmän ehdot ja enimmäishinnan korotusrajat suojaavat myös asiakkaidemme asemaa.

Minikilpailutuksen teet sähköisesti kilpailutusjärjestelmän valmiiden mallipohjien avulla. Tarkemmat tiedot sisällöstä saat tutustumalla muun muassa DPS:n kohde ja ehdot -dokumenttiin Asiakirjat-välilehdellä. Asiakirjat-välilehdelle pääset vain verkkopalveluumme kirjautuneena Hansel-asiakkaana. Tällöin käytettävissäsi ovat muun muassa mallilomakkeet. Ohjeita minikilpailutuksen tekemiseen löydät Minikilpailutuksen ohje -välilehdeltä.

Mitä voin hankkia?

Tällä dynaamisella hankintajärjestelmällä voit hankkia tietoliikenneyhteydet ja tietoliikenteen palvelut haluamassasi laajuudessa.

Voit hankkia esimerkiksi:

  • Toimipisteet yhdistävät tietoliikenneyhteydet
  • Yhteydet internetiin
  • Lähiverkkopalvelut
  • VPN-palvelut
  • Tietoliikenteen tietoturvapalvelut, kuten palomuuripalvelut ja hyökkäyksenestopalvelut
  • Verkon valvonta- ja hallintapalvelut
  • Tietoliikenteen asiantuntijapalvelut.

Haluatko toimittajaksi?

Hyväksymme mukaan kaikki soveltuvuusehdot täyttävät toimittajat. Lue lisää DPS:stä hankintamenettelynä ja kurkkaa lisätietoja videolta!


Voit jättää osallistumishakemuksen Tietoliikennepalvelut 2019–2023 (DPS):ään täällä.

Du ser bara en del av innehållet, eftersom du inte är inloggad. Logga in

Har du ännu inte användarnamn? Registrera dig

Logga in

Anslutning

Anslut dig senast 28.06.2023

Avtalsperiod
29.06.2019 - 28.06.2023
Sista giltighetsdag för kundspecifika kontrakt
28.06.2027
Verksamhetsmodell
Intern upphandling

Ansvarsfullhet

Alla våra gemensama upphandlingar går igenom ansvarsfullhetsanalys. Den här upphandlingen har beviljats följande signum:

Ekonomiskt ansvar

Kontaktuppgifter

Kontakta våra experter

Ytterligare information om upphandlingen

Jouni Välilä

Kategorichef

jouni.valila@hansel.fi

Upphandlingens fas

  1. I förhandsutredningsfasen
  2. Under beredning
  3. I konkurrensutsättningsfasen
  4. Pågående
  5. Avslutat, kundspecifika kontrakt giltiga