Tietoturvallisuuden arviointilaitosten arviointipalvelut 2021–2026 DPS

Tämä yhteishankinta on kaikkien Hanselin asiakkaiden käytettävissä.

Yhteishankinnan edut

Nopeampi ja helpompi kilpailuttaminen sekä tukea hankintasopimuskaudelle:

  • Hansel on varmistanut toimittajien soveltuvuuden
  • Hansel on tarkastanut toimittajien rikosrekisteriotteet puolestasi
  • Käytössäsi on valmiit mallipohjat, sähköinen kilpailutusratkaisu ja ohjeistus minikilpailutuksen eri vaiheisiin
  • Hanselin asiantuntijat ovat tukenasi minikilpailutuksessa, mm. katselmoimme ja kommentoimme minikilpailutusmateriaalisi 
  • Sopimusehdot ovat asiakkaalle edulliset ja saat tarvittaessa tukea toimittajahallinnassa sopimuskauden aikana

Mitä voin hankkia?

Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kautta Hansel Oy:n asiakkaat voivat hankkia tietoturvallisuuden arviointilaitoksista (1405/2011) annetun lain mukaisten hyväksyttyjen tietoturvallisuuden arviointilaitosten tuottamia arviointipalveluita. 

Palvelut voivat kohdistua yksittäisen tai useamman arvioinnin toteuttamiseen sekä laajempaan arviointipalveluun koko sopimuskaudeksi.  

Lue lisää dynaamisesta hankintajärjestelmästä yhteishankintamallina

Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään

Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy

Kirjaudu sisään

Liittyminen

Liity viimeistään 30.04.2026

Sopimuskausi
01.11.2021 - 30.04.2026
Toimintamalli
Sisäinen kilpailutus

Vastuullisuus

Kaikki yhteishankintamme on vastuullisuusanalysoitu ja merkitty vastuullisuustunnuksin. Tässä yhteishankinnassa on huomioitu:

Taloudellinen vastuu

Yhteystiedot

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Lisätietoja yhteishankinnasta

Marjut Sood

Kategoriapäällikkö

marjut.sood@hansel.fi

Hankinnan vaihe

  1. Esiselvityksessä
  2. Valmistelussa
  3. Kilpailutuksessa
  4. Käynnissä
  5. Päättynyt, asiakaskohtaiset sopimukset voimassa