Turvakalusteet 2017-2019 (2021) Puitejärjestely

Mitä voin hankkia?

Puitejärjestelyllä voit hankkia turvakalusteita ja niihin liittyviä palveluita. Turvakalusteita ovat mm. kassa-, ja paloturva- ja avainkaapit sekä niihin liittyvät lisätarvikkeet. Puitejärjestelyllä hankittavia palveluita ovat mm:

  • Konsultointi ja suunnittelu
  • Asennuspalvelut
  • Takuuhuolto
  • Ennakko- ja korjaushuoltopalvelu sekä korjaustyö
  • Koulutus ja lisäkoulutus.

Asiakkaalla on oikeus hankkia edellä mainittuja palveluita siinäkin tapauksessa, että palvelun kohteena oleva laite olisi hankittu tämän puitesopimuksen ulkopuolelta.

Reklamaatiot

Tarkista aina vastaanottamasi palvelu tai tuote. Reklamoi havaitsemistasi virheistä sopimustoimittajalle. Näin säilytät mahdollisuuden sopimusten mukaisten oikeuksien, kuten sopimussakon tai vahingonkorvauksen, käyttöön.

Tärkeintä on ilmoittaa virheistä ajoissa sopimustoimittajille. Jos puitesopimuksessa on sovittu reklamaatioajasta, tee reklamaatio sopimuksenmukaisessa ajassa.

Voit tehdä reklamaation Hanselin reklamaatiolomakkeella tai vapaamuotoisesti. Suosittelemme, että käytät lomakettamme.

  1. Tee reklamaatio heti, kun saatu tuote tai palvelu ei vastaa sovittua. Täytä lomakkeeseen yhteystietosi ja selosta selvästi virheet.
  2. Valitse rastittamalla, ilmoitatko vaatimuksesi heti vai esitätkö ne myöhemmin.
  3. Lähetä reklamaatiolomake sopimustoimittajan yhteyshenkilölle ja Hanselin asiakaspalveluun asiakaspalvelu@hansel.fi.

Lisätietoja saat sopimuksesta ja asiakaspalvelustamme.

Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään

Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy

Kirjaudu sisään

Liittyminen

Sopimuskausi
23.01.2017 - 31.01.2021
Asiakkaan hankintasopimusten viimeinen voimassaolopäivä
31.01.2027
Toimintamalli
Yksi toimittaja

Vastuullisuus

Kaikki yhteishankintamme on vastuullisuusanalysoitu ja merkitty vastuullisuustunnuksin. Tässä yhteishankinnassa on huomioitu:

  • Ympäristövastuu
  • Taloudellinen vastuu

Yhteystiedot

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Lisätietoja

Harri Ojala

Kategoriapäällikkö

harri.ojala@hansel.fi Asiakkuuspäälliköt

Hankinnan vaihe

  1. Esiselvityksessä
  2. Valmistelussa
  3. Kilpailutuksessa
  4. Käynnissä
  5. Päättynyt, asiakaskohtaiset sopimukset voimassa