Mobiilipäätelaitteet 2022–2023 (2026) Puitejärjestely

Yhteishankinnan edut

  • Vähennät omasta kilpailutuksesta aiheutuvia kustannuksia 
  • Markkinahintoihin sidotut hinnat yleisimmin käytetyille sekä uutuustuotteille
  • Hyvät sopimusehdot
  • Hanselin asiantuntijoiden tuki sopimuskauden aikana (esim. asiakkaan edunvalvonta ja toimittajahallinta)

Mitä voin hankkia?

Tällä yhteishankinnalla liittyneet asiakkaat voivat hankkia mobiilipäätelaitteita, niiden lisätarvikkeita sekä mobiilipäätelaitteisiin liittyviä palveluja, muun muassa:

  • Matkapuhelimet ja tabletit
  • Lisälaitteet ja tarvikkeet: mm. suojakuoret, kuulokkeet, kaiuttimet ja virtalähteet
  • Tuoterekisteröintipalvelu
  • Puskurivarastopalvelu
  • Esiasennuspalvelu
  • Huoltopalvelut
  • Kierrätyspalvelut
  • Asiantuntijapalvelut

Huom! Yhteishankinnalla ei voi hankkia kannettavia tietokoneita, miniläppäreitä eikä kovalla näppäimistötelakalla varustettuja hybriditietokoneita. Nämä voit hankkia seuraavilla yhteishankinnoilla:

Sopimuskausi

Sopimuskausi on 1.10.2022-30.9.2023. Hanselilla on oikeus jatkaa sopimuskautta enintään kolmella enintään yhden vuoden mittaisella optiokaudella puitesopimuksen ehdoin. Option käyttämisestä ilmoitetaan viimeistään neljä kuukautta ennen sopimuskauden päättymistä.

Puitesopimukseen liittynyt asiakas voi  tehdä puitesopimukseen perustuvia hankintoja joko heti sopimuskauden alusta tai vasta myöhemmin sopimuskaudella (esimerkiksi asiakkaan oman voimassaolevan hankintasopimuksen päättymisen jälkeen).

Reklamaatiot

Tarkista aina vastaanottamasi palvelu tai tuote. Reklamoi havaitsemistasi virheistä sopimustoimittajalle. Näin säilytät mahdollisuuden sopimusten mukaisten oikeuksien, kuten sopimussakon tai vahingonkorvauksen, käyttöön.

Tärkeintä on ilmoittaa virheistä ajoissa sopimustoimittajille. Jos puitesopimuksessa on sovittu reklamaatioajasta, tee reklamaatio sopimuksenmukaisessa ajassa.

Voit tehdä reklamaation Hanselin reklamaatiolomakkeella tai vapaamuotoisesti. Suosittelemme, että käytät lomakettamme.

  1. Tee reklamaatio heti, kun saatu tuote tai palvelu ei vastaa sovittua. Täytä lomakkeeseen yhteystietosi ja selosta selvästi virheet.
  2. Valitse rastittamalla, ilmoitatko vaatimuksesi heti vai esitätkö ne myöhemmin.
  3. Lähetä reklamaatiolomake sopimustoimittajan yhteyshenkilölle ja Hanselin asiakaspalveluun asiakaspalvelu@hansel.fi.

Lisätietoja saat sopimuksesta ja asiakaspalvelustamme.

Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään

Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy

Kirjaudu sisään

Liittyminen

Sopimuskausi
01.10.2022 - 30.09.2025
Asiakkaan hankintasopimusten viimeinen voimassaolopäivä
30.09.2030
Toimintamalli
Yksi toimittaja

Vastuullisuus

Kaikki yhteishankintamme on vastuullisuusanalysoitu ja merkitty vastuullisuustunnuksin. Tässä yhteishankinnassa on huomioitu:

  • Ympäristövastuu
  • Sosiaalinen vastuu
  • Taloudellinen vastuu

Yhteystiedot

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Lisätietoja

Tero Lehtisaari

Kategoriapäällikkö

tero.lehtisaari@hansel.fi

Hankinnan vaihe

  1. Esiselvityksessä
  2. Valmistelussa
  3. Kilpailutuksessa
  4. Käynnissä
  5. Päättynyt, asiakaskohtaiset sopimukset voimassa