Hyppää sisältöön

Painatus- ja digitointipalvelut 2022–2027 DPS

Tämä yhteishankinta on kaikkien asiakkaidemme käytettävissä. Jos olet toimittaja, siirry kohtaan "Haluatko toimittajaksi?".

Yhteishankinnan edut

  • Säästöä omasta kilpailutuksesta aiheutuviin kustannuksiin
  • Sopimustoimittajien soveltuvuus tarkistettu
  • Hyvät sopimusehdot, joita on mahdollisuus täsmentää minikilpailutuksessa
  • Minikilpailutus helposti Hanselin laatimien mallipohjien avulla
  • Hanselin asiantuntijoiden laaja tuki koko sopimuskauden ajaksi, muun muassa asiakkaan edunvalvonta ja toimittajahallinta sekä kilpailutusasiakirjojen kommentointi halutessasi

Mitä voin hankkia?

Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kautta Hanselin asiakkaat voivat hankkia painatus-, tulostus-, kopiointi- ja digitointipalveluita sekä niihin liittyviä tuotteita ja oheispalveluita.

Voit hankkia:

  • painatuspalveluita
  • tulostus- ja kopiointipalveluita 
  • painatus- ja tulostustöihin liittyviä palveluita, kuten 
  • transaktio- eli muuttuvan tiedon tulostamista (VDP)
  • tarvepainatuspalvelua
  • prepress- ja jälkikäsittelypalvelua
  • aineiston suunnittelupalvelua
  • digitointipalvelua
  • logistiikkapalvelua
  • digitaalisia aineistonhallintapalveluita
  • varastointipalvelua
  • välitysmyyntipalvelua
  • muita mahdollisia painatus-, tulostus-, kopiointi- ja digitointipalveluihin liittyviä palveluita

Hankintasopimukseen aina sisältyvät tukipalvelut:

  • asiakaspalvelu
  • asiakkuuden hallintaan liittyvät palvelut (asiakkuuden hoitoon liittyvät palvelut nimetyn yhteyshenkilön toimesta)
  • tilausjärjestelmäpalvelu (mm. tilausjärjestelmä, käyttökoulutus, tekninen tuki)
  • raportointipalvelu

Tarkemmat kuvaukset hankittavista palveluista sekä hankintaan sisältyvistä tukipalveluista on liitteessä 1 Palvelut ja tuotteet sekä niiden vaatimukset.

Haluatko esitellä yhteishankinnan muulle organisaatiollesi? Lataa tästä yhteishankinnan lyhyt esittely.

Sopimustoimittajan soveltuvuusvaatimukset 

Sopimustoimittajat ovat täyttäneet seuraavat soveltuvuusvaatimukset:

  1. Rekisteröityminen ammatti- ja elinkeinorekisteriin
  2. Verojen ja eläkevakuutusmaksujen maksaminen
  3. Rahoituksellinen ja taloudellinen tilanne
  • Riskiluokitus vähintään RL1-3
  • Liikevaihto vähintään 0,5 miljoonaa euroa
  • Vastuuvakuutus 0,5 miljoonaa euroa
  1. Tekninen suorituskyky ja ammatillinen pätevyys
  • Tarjoajalla on käytettävissään tarjouksessa ilmoitettujen alihankkijoiden voimavarat hankinnan toteuttamisessa.
  • Toimittajalla tulee olla painatuspalveluiden tuottamista koskevia referenssitoimeksiantoja niin monta, että referenssitoimeksiantojen yhteenlaskettu arvo on vähintään 200 000 € (alv. 0 %) viimeisen kolmen (3) vuoden ajalta osallistumishakemuksen jättämisestä laskettuna.
  • Toimittajalla tulee olla riippumattoman kolmannen tahon todentama ympäristönhallintajärjestelmä, esimerkiksi ISO14001 tai EkoKompassi.
  • Toimittajan tulee täyttää asetetut ympäristövaatimukset kemikaalien osalta.
  • Hankinnan kohteena olevien palveluiden tuottamisessa ja tavaroiden toimittamisessa noudatetaan laadunvarmistustoimenpiteitä. 

Yksityiskohtaiset soveltuvuusvaatimukset löytyvät osallistumispyynnöltä.

Haluatko toimittajaksi?

Hyväksymme mukaan kaikki soveltuvuusehdot täyttävät toimittajat. Lue lisää DPS:stä hankintamenettelynä ja kurkkaa lisätietoja videolta! 

Lisätietoja DPS:stä hankintamenettelynä löytyy:

Hansel - Mikä on dynaaminen hankintajärjestelmä (DPS)?

Voit jättää osallistumishakemuksen Painatus- ja digitointipalvelut 2022–2027 (DPS):ään täällä.

Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään

Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy

Kirjaudu sisään

Liittyminen

Liity viimeistään 31.08.2027

Sopimuskausi
01.09.2022 - 31.08.2027
Asiakkaan hankintasopimusten viimeinen voimassaolopäivä
31.08.2028
Toimintamalli
Sisäinen kilpailutus

Ajankohtaista

Ei ajankohtaisia uutisia tällä hetkellä
Kirjautumalla sisään pääset näkemään myös uutiset ja muun sisällön, jotka on tarkoitettu vain kirjautuneille käyttäjille.

Vastuullisuus

Kaikki yhteishankintamme on vastuullisuusanalysoitu ja merkitty vastuullisuustunnuksin. Tässä yhteishankinnassa on huomioitu:

  • Ympäristövastuu
  • Taloudellinen vastuu

Pakotteiden tarkastaminen

Teemme kaikissa yhteishankinnoissa mukana olevista toimittajista pakotetarkastukset.

Yhteystiedot

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Lisätietoja yhteishankinnasta

Hanna Suono

Kategoriapäällikkö

hanna.suono@hansel.fi

Hankinnan vaihe

  1. Esiselvityksessä
  2. Valmistelussa
  3. Kilpailutuksessa
  4. Käynnissä
  5. Päättynyt, asiakaskohtaisesti voimassa