<
Yhteishankinnat

Sähköautojen latausasemat 2022–2028

DPS

Dynaamisen hankintajärjestelmän yhteenveto

Nimi

Sähköautojen latausasemat 2022–2028

Liity viimeistään

31.03.2028

Sopimuskausi

01.04.2022 - 31.03.2028

Asiakaskohtaisten sopimusten viimeinen voimassaolopäivä

31.03.2033

Toimintamalli

Sisäinen kilpailutus

Vastuullisuus

Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän tarkoituksena on mahdollistaa ladattavien ajoneuvojen latausratkaisujen sekä niihin liittyvien tuotteiden ja palveluiden hankinta hyvillä ehdoilla.

Tämä DPS on kaikkien Hanselin asiakkaiden käytettävissä.

Mitä voin hankkia?

Tavoitteenamme on tarjota tällä DPS:llä asiakkaillemme kaikki sähköajoneuvojen lataamiseen tarvittavat tuotteet ja palvelut. Hankinnan kohteena voisivat olla esimerkiksi:

  • latauslaite asennuksella tai ilman,
  • latausoperaattori asiakkaan omille latauspisteille,
  • muut tuotteet ja palvelut, kuten törmäyssuojat ja latauspisteiden huollot sekä
  • lataukset jonkin operaattorin verkostosta ympäri Suomea. 

Haluatko esitellä yhteishankinnan muulle organisaatiollesi? Lataa tästä yhteishankinnan lyhyt esittely.

Yhteishankinnan edut 

  • Sopimustoimittajien soveltuvuus tarkistettu
  • Asiakastyöryhmässä voit vaikuttaa hankinnan sisältöön
  • Hanselin asiantuntijoiden tuki sopimuskauden aikana (esim. asiakkaan edunvalvonta ja toimittajahallinta)

Haluatko toimittajaksi?

Hyväksymme mukaan kaikki soveltuvuusehdot täyttävät toimittajat. Lue lisää DPS:stä hankintamenettelynä ja kurkkaa lisätietoja videolta!

Edut

  • Sähköiset, määrämuotoiset kilpailutukset ovat helppoja avoimiin kilpailutuksiin verrattuna
  • Voit tulla mukaan tarjoamaan koko DPS:n keston ajan

Hankintailmoitus julkaistaan Hilma-palvelussa osoitteessa www.hankintailmoitukset.fi

Liittyminen kannattaa

Vaikka dynaamisiin hankintajärjestelmiin (DPS) ei ole välttämätöntä liittyä, suosittelemme sitä kuitenkin lämpimästi. Liittymällä DPS:ään sivun oikeasta ylälaidasta saat tietoa esimerkiksi sopimusta koskevista muutoksista ja muista ajankohtaisista asioista. Jos et pääse tekemään liittymistä, otathan yhteyttä asiakaspalvelu@hansel.fi

Infotilaisuus asiakkaille

Hankinnasta järjestetään infotilaisuus Teamsilla myöhemmin ilmoitettavana ajankohtana. Päivitämme tähän ajankohdan ja liittymislinkin kun aikataulu tarkentuu.

Asiakastyöryhmä

Kilpailutusta varten perustetaan asiakastyöryhmä, johon voivat osallistua 31.12. mennessä liittyneet asiakkaat. Asiakastyöryhmässä pääset vaikuttamaan sekä kommentoimaan kilpailutuksen sisältöä. 

Asiakastyöryhmän tehtävät:

  • osallistumishakemuksen ja osallistumispyynnön kirjallinen kommentointi ennen osallistumispyynnön julkaisua
  • sopimuksen ja sen liitteiden kirjallinen kommentointi ennen osallistumispyynnön julkaisua
  • asiakasmateriaalin kirjallinen kommentointi sopimuskaudella
  • asiakasmateriaalin testaus sopimuskaudella
  • osallistuminen sopimuksen kehittämiseen myös sopimuskaudella.

Jos sinulla tai kollegallasi on tähän ryhmään soveltuvaa osaamista sekä aikaa kommentoida materiaaleja ja osallistua aktiivisesti keskusteluun, ota yhteys kategoriapäällikköön. Asiakastyöryhmätyöskentely aloitetaan liittyneiden asiakkaiden kanssa jo marraskuussa, joten älä siis jätä liittymistä viime tippaan!

Asiakastyöryhmä kokoontuu kilpailutuksen valmistelun aikana 1-2 kertaa. 

Kysyttävää?

Jos sinulla tulee mitä tahansa ajatuksia, kommentteja, kysymyksiä  tai toiveita latausratkaisujen hankinnasta, niin ole matalalla kynnyksellä yhteydessä kategoriapäällikkö Pasi Tainioon, pasi.tainio@hansel.fi. 

Sopimuskausi

Tavoitteenamme on, että sopimus on asiakkaidemme hyödynnettävissä 1.4.2022. Aikataulu tarkentuu talven aikana.

'