Toimitilaturvallisuuden asiantuntijapalvelut 2022–2026 DPS

Toimitilaturvallisuuden asiantuntijapalvelut 2022-2026 DPS -yhteishankinnan kautta voit hankkia kattavasti asiantuntijapalveluita toimitilaturvallisuuteen liittyvien järjestelmien ja ratkaisujen elinkaaren eri vaiheisiin.

Yhteishankinnan edut

  • Saat Hanselista apua ja tukea minikilpailutuksesi tekemiseen sekä laaja-alaista substanssiosaamista toimialasta ja sen erityispiirteistä
     
  • Minikilpailutuksen malliasiakirjat auttavat tarvekartoituksessa, minikilpailutuksen toteutuksessa ja hankintapäätöksen tekemisessä
     
  • Tarpeitasi tukevat sopimus-, turvallisuus- ja palvelutasoehdot, joita on mahdollisuus tarkentaa hankintasopimuksella
     
  • Hanselin asiantuntijoiden laaja tuki koko sopimuskauden ajaksi, mm. asiakkaan edunvalvonta ja toimittajahallinta. Valvomme DPS-sopimusehtojen toteutumista ja vastaamme niiden hallinnasta koko sopimuksen keston ajan

Mitä voin hankkia?

Hankinnan kohde tarkentuu mm. kevään aikana perustettavan asiakastyöryhmän palautteiden ja kommenttien pohjalta. Tämänhetkisen, alustavan, suunnitelman mukaan yhteishankinnan kautta voit hankkia kattavasti asiantuntijapalveluita toimitilaturvallisuuteen liittyvien järjestelmien ja ratkaisujen elinkaaren eri vaiheisiin, kuten:

  • Tarveselvitykseen, kartoitukseen ja suosituksiin
  • Hankesuunnitteluun ja määrittelyyn
  • Hankintaan
  • Projekti- ja toteutussuunnitteluun
  • Käyttöönottoon ja toteutukseen
  • Laadunvarmistukseen, vastaanottoon ja hyväksymiseen
  • Käyttöön ja käytönaikaisiin palveluihin
  • Purkuun ja poistoon


 Asiantuntijatehtävät voivat kohdistua myös esimerkiksi:

  • Turvallisuusjärjestelmän elinkaarenaikaisten muutosten ja kehitystarpeiden tunnistamiseen
  • Dokumentointiin ja toimenpide-ehdotusten tekemiseen
  • Turvallisuusjärjestelmien jatkuvuussuunnitteluun
  • Turvallisuusratkaisuihin ja -järjestelmiin liittyvään ohjeistukseen ja koulutukseen

Asiantuntijapalveluun sisältyy myös toimitilaturvallisuuteen liittyvät projektipäällikkö- ja konsultointipalvelut rakennus- ja turvallisuusjärjestelmä-hankkeissa.

Palvelut voivat kohdistua määrämittaisiin projekteihin ja jatkuvaan palvelutarpeeseen.

Sopimuskausi

Tavoitteenamme on, että sopimus on asiakkaidemme hyödynnettävissä viimeistään 15.06.2022. Aikataulu tarkentuu kevään 2022 aikana.

Miten hankin?

Liittyminen kannattaa 

Vaikka dynaamisiin hankintajärjestelmiin (DPS) ei ole välttämätöntä liittyä, suosittelemme sitä kuitenkin lämpimästi. Liittymällä DPS:ään sivun oikeasta ylälaidasta saat tietoa esimerkiksi sopimusta koskevista muutoksista ja muista ajankohtaisista asioista. Jos et pääse tekemään liittymistä, otathan yhteyttä asiakaspalvelu@hansel.fi.

Asiakasyhteistyö

Valmistelemme yhteishankintojamme yhteistyössä asiakkaidemme kanssa asiakastyöryhmissä, ja tiivis yhteydenpito ryhmien kanssa jatkuu usein myös sopimuskauden aikana. Järjestämme myös avoimia infotilaisuuksia, joissa esittelemme tarkemmin yhteishankinnan tarjoamia etuja ja sen käyttämistä. 

Infotilaisuus asiakkaille

Hansel Oy järjestää toimitilaturvallisuuden asiantuntijapalveluita hankkiville valtio- ja kuntaorganisaatioille Teams-infotilaisuuden perjantaina 18.2.2022 klo 12.00–13.00, koskien Toimitilaturvallisuuden asiantuntijapalvelut 2022–2026 (DPS) -kilpailutusta. 

Lähetämme Teams-infoon ilmoittautuneille sähköpostilla Teams-kokouslinkin osallistumista varten ennen tilaisuuden alkamista.

Infotilaisuudessa kerrotaan alustavasti hankinnasta ja sen alustavista aikatauluista sekä mahdollisuudesta ilmoittautua hankinnan valmisteluun liittyvään asiakastyöryhmään.

Ilmoittautuminen Teams-infoon päättyy tiistaina 15.2.2022 klo 16.00.
Ilmoittaudu mukaan tästä linkistä.

Asiakastyöryhmä

Kilpailutusta varten perustetaan asiakastyöryhmä. Asiakastyöryhmässä pääset vaikuttamaan sekä kommentoimaan kilpailutuksen sisältöä. Asiakastyöryhmätyöskentelyssä tullaan käyttämään Teams-kokousjärjestelyä.

Asiakastyöryhmän tehtävät:

  • Osallistumishakemuksen ja osallistumispyynnön kirjallinen kommentointi ennen osallistumispyynnön julkaisua
  • Sopimuksen ja sen liitteiden kirjallinen kommentointi ennen osallistumispyynnön julkaisua
  • Asiakasmateriaalin kirjallinen kommentointi sopimuskaudella
  • Asiakasmateriaalin testaus sopimuskaudella
  • Osallistuminen sopimuksen kehittämiseen myös sopimuskaudella

Jos sinulla tai kollegallasi on tähän ryhmään soveltuvaa osaamista sekä aikaa kommentoida materiaaleja ja osallistua aktiivisesti keskusteluun, ota yhteys kategoriapäällikköön. Asiakastyöryhmätyöskentely aloitetaan jo ennen liittymisen määräaikaa, joten älä siis jätä liittymistä viime tippaan! 

Ilmoita kiinnostuksestasi yhteishankinnan asiakastyöryhmään FORMS-lomakkeella. 

Haluatko toimittajaksi?

Hyväksymme mukaan kaikki soveltuvuusehdot täyttävät toimittajat. Lue lisää DPS:stä hankintamenettelynä ja kurkkaa lisätietoja videolta! 

Tutustu tarkemmin ennakkoilmoitukseemme Hilmassa.

Edut toimittajalle

  • Julkinen sektori on mahdollisuuksien maailma – kiinnostaisiko siivu miljardien markkinasta?
  • Sähköiset, määrämuotoiset kilpailutukset ovat helppoja avoimiin kilpailutuksiin verrattuna.
  • Voit tulla mukaan tarjoamaan koko DPS:n keston ajan.

Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään

Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy

Kirjaudu sisään

Liittyminen

Liity viimeistään 14.06.2026

Sopimuskausi
20.06.2022 - 19.06.2026
Asiakaskohtaisten sopimusten viimeinen voimassaolopäivä
19.06.2027
Toimintamalli
Sisäinen kilpailutus

Yhteystiedot

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Lisätietoja kilpailutuksesta

Ilkka Outa

Kilpailuttamiskonsultti

kilpailutus@hansel.fi

Lisätietoja hankinnan sisällöstä

Harri Ojala

Kategoriapäällikkö

harri.ojala@hansel.fi

Hankinnan vaihe

  1. Esiselvityksessä
  2. Valmistelussa
  3. Kilpailutuksessa
  4. Käynnissä
  5. Päättynyt, asiakaskohtaiset sopimukset voimassa