Turvallisuustekniikka, järjestelmät ja laitteet 2021–2025 DPS

Tilaajavastuulain selvitykset tehdään keskitetysti Hanselin toimesta

Yhteishankinnan edut

  • Minikilpailutus on avointa kilpailutusta nopeampi ja helpompi, koska Hansel on jo varmistanut toimittajien soveltuvuuden (mm. yrityksen taloudellinen tilanne ja laaja-alaiset referenssit vastaavien palveluiden toimituksista). Hansel on myös tarkastanut DPS-toimittajien rikosrekisteriotteet puolestasi. 
  • Säästät aikaa ja vaivaa avoimeen kilpailutukseen verrattuna: minikisa sähköisesti valmiita mallipohjia käyttäen.
  • Hanselin asiantuntijat ovat tukenasi minikilpailutuksessa: mm. kommentoimme asiakirjat ennen julkaisua.
  • Asiakkaalle edulliset sopimusehdot ja tarvittaessa tukea toimittajahallinnassa sopimuskauden aikana.

Mitä voin hankkia? 

Dynaaminen hankintajärjestelmä on jaettu luokkiin 1–5. Luokassa 5 dynaamisen hankintajärjestelmän kohteena ovat seuraavat turvallisuustekniikan järjestelmät ja laitteet:

Työajanseurantajärjestelmät

Työajanseuranta on järjestelmä, jolla seurataan ja hallinnoidaan työntekijöiden työaikaa. Järjestelmän tulee ottaa huomioon esimerkiksi erilaiset työehtosopimukset (erityisesti valtion virka- ja työehtosopimus), liukuvan työajan, ylityöt, vuorotyöt sekä osa-aikatyöt. Työajanseurannan lisäksi järjestelmä laskee erilaiset ylityöt ja käyttäjän haluamat syyajat, kuten matka-ajan ja koulutukset. 

Työajanseurantajärjestelmä kerää työaikasaldoa, joka on henkilön nähtävissä vähintään työaikapäätteen näytöltä tunnisteen käytön yhteydessä, selaimen, sovelluksen tai mobiilisovelluksen avulla.

Työajanseurantajärjestelmissä korostuvat ohjelmistorajapintojen avulla tehtävät tiedonsiirrot. Työajanseurantajärjestelmään voidaan tuoda henkilöt esimerkiksi HR-masterjärjestelmästä web services -rajapinnan avulla tai AD:lta LDAP:n avulla. 

Asiakkaalle tarjottavan järjestelmän tulee olla liitettävissä toimittajan toimesta valtionhallinnon KIEKU-järjestelmään. Työajanseurantajärjestelmästä siirretään tietoa esimerkiksi palkanlaskentajärjestelmiin web services -teknologioiden avulla.

Työajanseurantajärjestelmä voi edellyttää siihen liittyvien lisenssien ja käyttöoikeuksien hankintaa.

Dynaamisen hankintajärjestelmän kohteena ovat myös seuraavat työajanseurantajärjestelmiin liittyvät palvelut:

  • Konsultointi ja suunnittelu
  • Asennuspalvelut
  • Dokumentointipalvelut
  • Takuuhuolto
  • Korjaushuoltopalvelu
  • Ennakkohuoltopalvelu
  • Pääkäyttäjäpalvelut
  • Vikadiagnostiikkapalvelu
  • Ohjelmiston tuki- ja ylläpitopalvelu
  • Ohjelmointityö
  • Koulutus ja lisäkoulutus

Haluatko toimittajaksi?

Haluatko toimittajaksi Turvallisuustekniikka, järjestelmät ja laitteet -DPS:ään? Käy tutustumassa hankintailmoitukseen Hilmassa. Dynaaminen hankintajärjestelmä on jaettu viiteen luokkaan. Toimittaja voi jättää osallistumishakemuksen joko yhteen tai useampiin luokkiin.

Turvallisuustekniikka, järjestelmät ja laitteet 2021–2025 hankinnasta kiinnostunut asiakas, haluatko tietää, ketkä toimittajat ovat mukana? Kirjaudu sisään verkkopalveluumme, niin näet listauksen mukana olevista toimittajista, saat tarkempia tietoja hankinnasta sekä vinkkejä oman minikilpailutuksen tekemiseen.

Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään

Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy

Kirjaudu sisään

Liittyminen

Sopimuskausi
22.03.2021 - 31.03.2025
Asiakaskohtaisten sopimusten viimeinen voimassaolopäivä
31.03.2035
Toimintamalli
Sisäinen kilpailutus

Vastuullisuus

Kaikki yhteishankintamme on vastuullisuusanalysoitu ja merkitty vastuullisuustunnuksin. Tässä yhteishankinnassa on huomioitu:

Ympäristövastuu
Taloudellinen vastuu

Yhteystiedot

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Lisätietoja yhteishankinnasta

Harri Ojala

Kategoriapäällikkö

harri.ojala@hansel.fi

Hankinnan vaihe

  1. Esiselvityksessä
  2. Valmistelussa
  3. Kilpailutuksessa
  4. Käynnissä
  5. Päättynyt, asiakaskohtaiset sopimukset voimassa