<
Yhteishankinnat Tietokoneet 2021–2025

Tietokoneet 2021–2025

DPS

Dynaamisen hankintajärjestelmän yhteenveto

Nimi

Usean laitetyypin tuotemerkkien tietokoneet

Liity viimeistään

30.09.2025

Sopimuskausi

01.10.2021 - 30.09.2025

Toimintamalli

Sisäinen kilpailutus

Vastuullisuus

Tämä yhteishankinta on kaikkien Hanselin asiakkaiden hyödynnettävissä.

Mitä voin hankkia?

Tämä yhteishankinta on tarkoitettu asiakkaille, jotka hankkivat useamman laitetyypin tietokoneita (esim. kannettavia ja pöytäkoneita) ja muun muassa prosessitehokkuus- ja/tai yhteensopivuussyistä arvostavat sitä, että samalta tietokoneiden laitemerkiltä löytyy useita laitetyyppejä.

Tästä dynaamisesta hankintajärjestelystä voit hankkia tarpeidesi mukaisesti Windows-, Linux- ja ChromeOS-käyttöjärjestelmien kanssa yhteensopivia tietokoneita (mm. tabletit, kannettavat, pöytäkoneet, tehotyöasemat, ThinClientit), näyttöjä, lisälaitteita sekä lisätarvikkeita. Yhteishankinta tulee sisältämään myös tietokoneisiin liittyvät palvelut kaikkiin elinkaaren vaiheisiin, muun muassa:

  • Tilaus/toimitus
    • Puskurivarastopalvelu
    • Tuoterekisteröintipalvelu
    • Esiasennuspalvelu
  • Käyttöönotto
    • Laitteen purku pakkauksesta
    • Asennuspalvelu työpöydälle
  • Käyttö
    • Nouto-palautustakuu
    • On-Site-huoltopalvelu
    • Loppukäyttäjätuki
  • Poisto
    • Käytettyjen laitteiden välivarastopalvelu
    • Kierrätyspalvelu ja Vanhojen laitteiden lunastuspalvelu
    • Tietoturvallinen tuhoamispalvelu
  • Asiantuntijapalvelut
    • Asiakaspalvelu ja tekninen tuki pääkäyttäjille
    • Asiantuntijapalvelut esim. koulutukseen ja konfigurointiin

Nyt voit kommentoida

Vaikuta yhteishankinnan sisältöön vastaamalla kyselyymme tietokoneisiin liittyvistä hankintatarpeista!

Voit kysyä lisätietoja sekä antaa kommentteja ja palautetta tietokoneisiin liittyvistä tarpeistasi myös sähköpostitse tero.lehtisaari@hansel.fi.

Liittyminen kannattaa

Liittyminen on dynaamisissa hankintajärjestelyissä vapaaehtoinen, mutta liittymällä pääset halutessasi mukaan asiakastyöryhmään kommentoimaan materiaalejamme. Liittyminen kannattaa, koska saamme siitä tietoa yhteishankinnan kokonaisarvon määrittämiseen. Tee siis liittyminen ajoissa!

Liity sopimukseen sivun oikeasta ylälaidasta.

Liittymisen yhteydessä pyydämme arviota tulevien hankintojenne kokonaisarvosta. Tietoa edellytetään nykyisin kaikissa julkisissa hankintailmoituksissa, ja autamme teitä tarvittaessa arvion teossa.

Jos et pääse tekemään liittymistä, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.

Asiakastyöryhmä

Mikäli olet kiinnostunut osallistumaan ja vaikuttamaan kohteen määrittelyyn, esimerkiksi laitteiden ja palvelujen vähimmäisvaatimuksiin, tai sinulla on aiheeseen liittyviä toiveita, ota yhteyttä tero.lehtisaari@hansel.fi.

Sopimuskausi

Tavoitteenamme on, että uusi yhteishankintajärjestely on asiakkaidemme hyödynnettävissä syksyllä 2021.

Muut tietokoneiden yhteishankinnat

Huomasithan, että olemme valmistelemassa tietokoneista useampaa yhteishankintajärjestelyä. Liitythän kaikkiin muihinkin yhteishankintajärjestelyihin tarpeidesi mukaisesti:

'