Hyppää sisältöön

Teleoperatörtjänster för välfärdsområdena 2025–2030 Ramavtal

Fördelar med gemensam upphandling

  • Du undviker kostnaderna som en egen konkurrensutsättning medför 
  • Konkurrenskraftiga priser
  • Förutsägbara prisnivåer
  • I kundarbetsgruppen kan du påverka upphandlingens innehåll
  • Goda avtalsvillkor
  • Stöd av Hansels sakkunniga under avtalsperioden (till exempel intressebevakning för kunden och leverantörshantering).

Läs på fliken Ansvarsfullhet hur hållbarheten har beaktats i den här gemensamma upphandlingen.

Vad kan jag upphandla?

Med det här ramavtalet kan du köpa teleoperatörtjänster som till exempel:

  • Mobiltelefonanslutningar, telefoni och mobildata
  • Växel-, förmedlings- och informationssystem
  • Kundbetjäningslösningar 
  • Samtalskoppling 
  • Sakkunnigtjänster och andra tjänster som stöder tjänsterna som omfattas av ramavtalet

Avtalsperiod

Avtalsperioden för den gemensamma upphandlingen är 1.6.2025–31.5.2030. 

Kundens upphandlingsavtal kan gälla i upp till två år efter ramavtalets upphörande, det vill säga till och med den 31 maj 2032.

Du ser bara en del av innehållet, eftersom du inte är inloggad. Logga in

Har du ännu inte användarnamn? Registrera dig

Logga in

Anslutning

Avtalsperiod
01.06.2025 - 31.05.2030
Sista giltighetsdag för kundspecifika kontrakt
31.05.2032
Verksamhetsmodell
En leverantör

Ansvarsfullhet

Alla våra gemensamma upphandlingar går igenom ansvarsfullhetsanalys. Den här upphandlingen har beviljats följande signum:

  • Miljöansvar
  • Socialt ansvar
  • Ekonomiskt ansvar

Kontroll av sanktioner

Vi genomför sanktionskontroller på alla leverantörer som deltar i gemensamma upphandlingar.

Kontaktuppgifter

Kontakta våra experter

Ytterligare information

Jouni Välilä

Kategorichef

jouni.valila@hansel.fi

Upphandlingens fas

  1. I förhandsutredningsfasen
  2. Under beredning
  3. I konkurrensutsättningsfasen
  4. Pågående
  5. Avslutat, kundspecifika kontrakt giltiga