Hyppää sisältöön

Tryck- och digitaliseringstjänster 2027 (00740) DPS

Genom den gemensamma upphandlingen för tryck- och digitaliseringstjänster kan Hansels kunder skaffa tryck-, utskrifts-, kopierings- och digitaliseringstjänster samt relaterade produkter och tilläggstjänster. Upphandlingen är riktad till alla våra kunder.

Modellen bygger på ett dynamiskt upphandlingssystem, som erbjuder flexibla ramar och gör det möjligt att skräddarsy upphandlingen efter egna behov.

Den kommande upphandlingen är en fortsättning på Tryck- och digitaliseringstjänster 2022–2027 DPS.

Målet är att upphandlingen ska vara tillgänglig för våra kunder den 15 februari 2027. Tidsplanen preciseras under hösten 2026.

Du ser bara en del av innehållet, eftersom du inte är inloggad. Logga in

Har du ännu inte användarnamn? Registrera dig

Logga in

Anslutning

Avtalsperiod
15.02.2027 - 15.02.2032
Sista giltighetsdag för kundspecifika kontrakt
15.02.2037
Verksamhetsmodell
Intern upphandling

Ytterligare information

Jag vill ha ytterligare information om upphandlingens fas

Aktuellt

Inga aktuella nyheter för tillfället
Genom att logga in får du tillgång till nyheter och annat innehåll som är avsett enbart för inloggade användare.

Ansvarsfullhet

Alla våra gemensamma upphandlingar går igenom ansvarsfullhetsanalys. Den här upphandlingen har beviljats följande signum:

Kontroll av sanktioner

Vi genomför sanktionskontroller på alla leverantörer som deltar i gemensamma upphandlingar.

Kontaktuppgifter

Kontakta våra experter

Hanna Suono

Kategorichef

hanna.suono@hansel.fi

Upphandlingens fas

  1. I förhandsutredningsfasen
  2. Under beredning
  3. I konkurrensutsättningsfasen
  4. Pågående
  5. Avslutat, kundspecifika kontrakt giltiga