Våra kunder som tillhör budgetekonomin, se ramavtalet Resebyråtjänster för statliga kunder 2024–2028.
Fördelar med gemensam upphandling
- Du säkerställer att din organisations upphandlingar är lagenliga
- Sänkta kostnader för den egna upphandlingen
- Konkurrenskraftiga priser
- Avtalsleverantörernas lämplighet har kontrollerats
- Goda avtalsvillkor
- Stöd av Hansels sakkunniga under avtalsperioden (t.ex. intressebevakning och leverantörshantering för kunden)
- Ansvarsfullheten har beaktats
Vad kan jag upphandla?
Du får tillgång till omfattande resebyråtjänster som stöder administrationen av resor. Du väljer själv i vilken utsträckning du anlitar resebyråtjänsterna.
Du får bland annat tillgång till:
- bokning av arbets- och tjänsteresor
- serviceteam (du kan välja servicenivåalternativ basnivå/prioriterad nivå beroende på kundbehovet)
- online- och mobilbokning
- bokning av gruppresor
- reseförvaltningstjänster, t.ex.:
- 24 h jourtjänst
- hantering av undantagssituationer
- rapporteringstjänster
- informationstjänster för resor
- visumförmedlingstjänst
- sakkunnigtjänster för reseförvaltning, t.ex.:
- utbildningar
- kundspecifika projekt
- förvaltning av mötes- och evenemangslokaler
- tjänst för hantering av kundrelationer
- utlokaliserade tjänster inom reseförvaltningen, till exempel reseförvaltning, resebokarservice eller mötes- och evenemangsförvaltningen
Avtalsperiod
Vårt mål är att våra kunder ska kunna tillämpa avtalet från och med den 1.3.2024 och att nya bokningar ska kunna göras från och med 1.6.2024. Tidtabellen preciseras under 2023.
Du ser bara en del av innehållet, eftersom du inte är inloggad. Logga in
Har du ännu inte användarnamn? Registrera dig