Revisionstjänster 2019-2025 DPS

Yhteishankinnan edut

  • Dynaaminen hankintajärjestelmä toimintamallina mahdollistaa hyvin asiakaskohtaisten tarpeiden huomioimisen 
  • Saat käyttöösi luotettavat sopimuskumppanit, kun tarjoajien soveltuvuus on tarkastettu (mm. kokeneet asiantuntijat sekä yrityksen taloudellinen tilanne ja referenssit vastaavien palveluiden toimituksista). Hansel huolehtii sopimustoimittajien Tilaajavastuulain velvoitteiden valvonnasta sopimuskaudella!
  • Säästät aikaa ja vaivaa avoimeen kilpailutukseen verrattuna: Minikilpailutus onnistuu kätevästi sähköisesti valmiita malliasiakirjoja käyttäen! 
  • Hanselin asiantuntijat ovat tukenasi minikilpailutuksessa
  • Asiakkaalle edulliset sopimusehdot ja tukea toimittajahallinnassa sopimuskauden aikana
  • Lakisääteisen tilintarkastuksen ohella löydät tilintarkastajat myös rajatumpaan tarpeeseen kuten projektitarkastukseen tai erityistarkastuksiin

Mitä voin hankkia?

Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän eli DPS:n kautta voit hankkia tilintarkastuksen palveluita, kuten lakisääteisen tilintarkastuksen sekä projekti- ja hanketarkastuksia. DPS:ää voivat hyödyntää valtionhallinnon asiakkaamme. 

Valikoimaan kuuluvat: 

  • lakisääteinen tilintarkastus 
  • projekti- ja hanketarkastukset
  • Voit valita yhteistyökumppanin sopimuskaudeksi tai  yksittäiseen hankekokonaisuuteen

Lisäksi valinnaisesti tarjottavien palveluiden puolelta löytyvät mm.:

  • Erityistarkastukset ja insolvenssipalvelut
  • Tilintarkastuksen ja taloushallinnon neuvonta- ja koulutuspalvelut
  • Muut tilintarkastusta täydentävät palvelut, esim: Due Diligence 

Haluatko toimittajaksi?

Hyväksymme mukaan kaikki soveltuvuusehdot täyttävät toimittajat. Lue lisää DPS:stä hankintamenettelynä ja kurkkaa lisätietoja videolta!

Voit jättää osallistumishakemuksen Tilintarkastuksen palvelut 2019-2025 (DPS):ään täällä..

Du ser bara en del av innehållet, eftersom du inte är inloggad. Logga in

Har du ännu inte användarnamn? Registrera dig

Logga in

Anslutning

Anslut dig senast 30.04.2025

Avtalsperiod
02.05.2019 - 30.04.2025
Sista giltighetsdag för kundspecifika kontrakt
30.04.2027
Verksamhetsmodell
Intern upphandling
Tilaajavastuulaki
Utredningar enligt beställaransvarslagen gjorda

Ansvarsfullhet

Alla våra gemensama upphandlingar går igenom ansvarsfullhetsanalys. Den här upphandlingen har beviljats följande signum:

Ekonomiskt ansvar

Kontaktuppgifter

Kontakta våra experter

Ytterligare information om upphandlingen

Anni Airaksinen

Kategorichef

anni.airaksinen@hansel.fi

Upphandlingens fas

  1. I förhandsutredningsfasen
  2. Under beredning
  3. I konkurrensutsättningsfasen
  4. Pågående
  5. Avslutat, kundspecifika kontrakt giltiga