Yhteishankinnan edut
- Dynaaminen hankintajärjestelmä toimintamallina mahdollistaa hyvin asiakaskohtaisten tarpeiden huomioimisen
- Saat käyttöösi luotettavat sopimuskumppanit, kun tarjoajien soveltuvuus on tarkastettu (mm. kokeneet asiantuntijat sekä yrityksen taloudellinen tilanne ja referenssit vastaavien palveluiden toimituksista). Hansel huolehtii sopimustoimittajien Tilaajavastuulain velvoitteiden valvonnasta sopimuskaudella!
- Säästät aikaa ja vaivaa avoimeen kilpailutukseen verrattuna: Minikilpailutus onnistuu kätevästi sähköisesti valmiita malliasiakirjoja käyttäen!
- Hanselin asiantuntijat ovat tukenasi minikilpailutuksessa
- Asiakkaalle edulliset sopimusehdot ja tukea toimittajahallinnassa sopimuskauden aikana
- Lakisääteisen tilintarkastuksen ohella löydät tilintarkastajat myös rajatumpaan tarpeeseen kuten projektitarkastukseen tai erityistarkastuksiin
Mitä voin hankkia?
Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän eli DPS:n kautta voit hankkia tilintarkastuksen palveluita, kuten lakisääteisen tilintarkastuksen sekä projekti- ja hanketarkastuksia. DPS:ää voivat hyödyntää valtionhallinnon asiakkaamme.
Valikoimaan kuuluvat:
- lakisääteinen tilintarkastus
- projekti- ja hanketarkastukset
- Voit valita yhteistyökumppanin sopimuskaudeksi tai yksittäiseen hankekokonaisuuteen
Lisäksi valinnaisesti tarjottavien palveluiden puolelta löytyvät mm.:
- Erityistarkastukset ja insolvenssipalvelut
- Tilintarkastuksen ja taloushallinnon neuvonta- ja koulutuspalvelut
- Muut tilintarkastusta täydentävät palvelut, esim: Due Diligence
Haluatko toimittajaksi?
Hyväksymme mukaan kaikki soveltuvuusehdot täyttävät toimittajat. Lue lisää DPS:stä hankintamenettelynä ja kurkkaa lisätietoja videolta!
Voit jättää osallistumishakemuksen Tilintarkastuksen palvelut 2019-2025 (DPS):ään täällä..
Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään
Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy