Säkerhetsprodukter 2021–2027 DPS

Föremålet för det dynamiska inköpssystemet är säkerhetsprodukter samt anknytande tjänsteproduktion för kunden. Äganderätten till produkterna övergår till kunden. Kunden kan också upphandla produkter och anknytande installerings- och underhållstjänster genom leasingavtal.

Lämplighetskrav för avtalsleverantörer

Avtalsleverantörerna har uppfyllt följande lämplighetskrav:

1. Registrering i yrkes- eller näringsregister

2. Betalning av skatter och pensionsförsäkringsavgifter

3. Finansiell och ekonomisk belägenhet

  1. Riskklass minst RK 4. Om RK 4, ska leverantören uppvisa en pålitlig redogörelse om åtgärder som den tänker vidta eller har vidtagit för att höja riskklassen.
  2. Ansvarsförsäkring på minst 500 000 euro

4. Uppfyllelse av referenskraven

5. Kvalitetssäkringsåtgärder

Krav på teknisk utrustning och åtgärder:
En leverantörskandidat ska följa kvalitetssäkringsåtgärder vid tillverkningen av produkter som är föremålet för upphandlingen, vid förvaltningen av beställningar och leveranser, samt vid reklamationsbehandlingsprocessen.

Se begäran om att ansluta sig för de fullständiga lämplighetsvillkoren.

Du ser bara en del av innehållet, eftersom du inte är inloggad. Logga in

Har du ännu inte användarnamn? Registrera dig

Logga in

Anslutning

Anslut dig senast 01.01.2027

Avtalsperiod
04.01.2021 - 01.01.2027
Sista giltighetsdag för kundspecifika kontrakt
01.01.2037
Verksamhetsmodell
Intern upphandling

Ansvarsfullhet

Alla våra gemensamma upphandlingar går igenom ansvarsfullhetsanalys. Den här upphandlingen har beviljats följande signum:

  • Ekonomiskt ansvar

Kontaktuppgifter

Kontakta våra experter

Ytterligare information om upphandlingen

Harri Ojala

Kategorichef

harri.ojala@hansel.fi

Upphandlingens fas

  1. I förhandsutredningsfasen
  2. Under beredning
  3. I konkurrensutsättningsfasen
  4. Pågående
  5. Avslutat, kundspecifika kontrakt giltiga