Internrevisionstjänster 2025–3031 DPS

Det här dynamiska inköpssystemet (DPS) kommer att vara tillgänglig för alla Hansel Ab:s kunder.

Genom det här DPS kan du upphandla tjänster för internrevision.

Avtalet möjliggör att externalisera internrevisionen antingen helt eller delvis, eller att skaffa tilläggsresurser för internrevision som organisationen själv genomför. Organisationens alla funktioner, processer och tjänster kan vara föremålet för internrevision.

Du ser bara en del av innehållet, eftersom du inte är inloggad. Logga in

Har du ännu inte användarnamn? Registrera dig

Logga in

Anslutning

Avtalsperiod
01.04.2025 - 31.03.2031
Verksamhetsmodell
Intern upphandling

Ytterligare information

Jag vill ha ytterligare information om upphandlingens fas

Kontaktuppgifter

Kontakta våra experter

Ytterligare information om konkurrensutsättning

Annika Hämäläinen

Konkurrensutsättningskonsult

kilpailutus@hansel.fi

Ytterligare information om innehållet i upphandlingen

Anni Airaksinen

Kategorichef

anni.airaksinen@hansel.fi

Upphandlingens fas

  1. I förhandsutredningsfasen
  2. Under beredning
  3. I konkurrensutsättningsfasen
  4. Pågående
  5. Avslutat, kundspecifika kontrakt giltiga