Nätverksprodukter 2019–2023 DPS

Yhteishankinnan edut

Voit hankkia tarpeitasi vastaavat tietoliikennelaitteet ja niihin kiinteästi liittyvät palvelut haluamassasi laajuudessa. Yhteishankinta sisältää myös valmiiksi laaditut sopimus- ja palvelutasoehdot, joihin voit kuitenkin vaikuttaa asiakaskohtaisessa sopimuksessa. Voit myös jakaa hankintasi osa-alueisiin esimerkiksi kilpailuttamalla erillisissä minikilpailutuksissa LAN, WLAN tai WAN laitteet.

Minikilpailutus on avointa kilpailutusta nopeampi ja helpompi, koska Hansel on jo varmistanut toimittajien soveltuvuuden (mm. yrityksen taloudellisen tilanteen ja referenssit vastaavien palveluiden toimituksista). Dynaamisen hankintajärjestelmän ehdot ja enimmäishinnan korotusrajat suojaavat myös asiakkaidemme asemaa.

Minikilpailutuksen teet sähköisesti kilpailutusjärjestelmän valmiiden mallipohjien avulla. Tarkemmat tiedot sisällöstä saat tutustumalla muun muassa DPS:n kohde ja ehdot -dokumenttiin Asiakirjat-välilehdellä. Asiakirjat-välilehdelle pääset vain verkkopalveluumme kirjautuneena Hansel-asiakkaana. Tällöin käytettävissäsi ovat muun muassa mallilomakkeet.

Mitä voin hankkia?

Tällä dynaamisella hankintajärjestelmällä voit hankkia tietoliikenneverkon laitteet palveluineen.

Valikoimaan kuuluvat tietoliikenneverkon laitteet, kuten:

  • Lähiverkon (LAN JA WLAN) laitteet 
  • Laajaverkon (WAN) laitteet
  • Konesaliverkon laitteet 
  • Tietoturvalaitteet.

Laitteiden lisäksi voit myös hankkia laitteisiin kiinteästi liittyviä tuotteita, kuten lisätarvikkeita, ohjelmistoja ja niiden käyttöoikeuksia sekä laitteisiin liittyviä palveluita.

Laitteisiin liittyviä palveluja ovat esimerkiksi:

  • Verkkokauppa
  • Käyttöönottoa tukevat palvelut: puskurivarastopalvelu, asennuspalvelut, vanhan laitteen noutopalvelu ja urakointipalvelu
  • Huolto- ja ylläpitopalvelut: ohjelmiston päivitys, tekninen tuki, varalaitepalvelu, vaihtolaitetakuu ja korjausaikapalvelu
  • Tietoturvallinen tuhoamispalvelu
  • Asiantuntijapalvelut
  • Verkonvalvonta- ja hallintapalvelut.

Palvelujen vähimmäisvaatimukset on kuvattu tarkemmin liitteessä ”Palvelut ja niiden vähimmäisvaatimukset" asiakirjat-välilehdellä. Tarkemmat tiedot DPS:n sisällöstä saat ”Dynaamisen hankintajärjestelmän kohde ja ehdot” -dokumentista. Asiakirjat-välilehdeltä löydät myös ohjeita ja mallipohjia sisäisen kilpailutuksen toteuttamiseen. Näihin kannattaa tutustua ennen aloitusta.

Haluatko toimittajaksi? 

Hyväksymme mukaan kaikki soveltuvuusehdot täyttävät toimittajat. Lue lisää DPS:stä hankintamenettelynä ja kurkkaa lisätietoja videolta!

Du ser bara en del av innehållet, eftersom du inte är inloggad. Logga in

Har du ännu inte användarnamn? Registrera dig

Logga in

Anslutning

Anslut dig senast 31.01.2023

Avtalsperiod
01.02.2019 - 31.01.2023
Sista giltighetsdag för kundspecifika kontrakt
31.01.2027
Verksamhetsmodell
Intern upphandling

Ansvarsfullhet

Kaikki yhteishankintamme on vastuullisuusanalysoitu ja merkitty vastuullisuustunnuksin. Tässä yhteishankinnassa on huomioitu:

Ekonomiskt ansvar

Kontaktuppgifter

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Ytterligare information om upphandlingen

Jouni Välilä

Kategorichef

jouni.valila@hansel.fi

Upphandlingens fas

  1. I förhandsutredningsfasen
  2. Under beredning
  3. I konkurrensutsättningsfasen
  4. Pågående
  5. Avslutat, kundspecifika kontrakt giltiga