Helhetsservice 2017-2021 (Rengöringstjänster och Säkerhetstjänster) Ramavtal

Mitä voin hankkia?

Kokonaispalvelut 2017-2021 -puitejärjestelyn avulla voit kilpailuttaa samalla kertaa siivous- ja turvallisuuspalvelut, sekä niihin läheisesti liittyvät palvelut valtakunnallisesti.

1.1 Siivouspalvelu

  • asiakkaan tarpeen mukainen ylläpito- ja perussiivous
  • siivoustehtävään liittyvien tarvittavien tavaroiden ja palvelujen hankinta ja jakelu kuten
  • saniteettitarvikkeiden ja astianpesuaineiden hankinta ja tarviketäydennykset
  • erikseen tilattava ylläpito- ja perussiivous, esim. tilamuutoksista aiheutuvat siivoustyöt

1.2 Siivouspalveluihin välittömästi liittyvät lisäpalvelut:

  • vaihtomattopalvelu
  • asiakkaan omien ovimattojen huoltopalvelu
  • keräyspaperin kuljetus jätteiden keräilypisteeseen jne.
  • tietoaineiston käsittely ja hävittäminen tietoturvallisuusasetuksen (TTA 681/2010) vaatimusten mukaisesti
  • viherkasvien hoitopalvelu
  • välipala-/juoma-automaattien hoitopalvelu
  • liinavaate- ja pyykkihuoltopalvelu jne.

1.3 Muut siivouspalvelun yhteydessä erikseen tilattavat pienehköt lisäpalvelut:

  • asiakkaan vastuulla olevat kiinteistönhoitopalvelut, jotka eivät vaadi erityistä ammattitaitoa (esim. lamppujen vaihto, hälytysjärjestelmien kytkeminen jne.)
  • aula-, vastaanotto- ja virastotukipalvelu esim. työskentely neuvonnassa (ei edellytä vartijakorttia) ja puhelinvaihteen hoito, postin jakelu, huonekalujen siirrot jne.
  • kokouskahvituspalvelu ja pienimuotoinen välipala- ja ateriapalvelutarjoilu
  • välinehuoltopalvelu
  • henkilökunnan kahvin keitto ja astioiden pesu
  • muut pienehköt erikseen sovittavat asiakaskohtaiset lisäpalvelut

2.1 Turvallisuuspalvelut

  • aula-, vastaanotto- ja virastotukipalvelu
  • hälytysvalvonta
  • järjestyksenvalvonta (JLJV)
  • paikallisvartiointi
  • piirivartiointi
  • turvatarkastus

2.2 Turvallisuuspalveluihin välittömästi liittyvät lisäpalvelut

  • arvokuljetukset
  • avainhallintapalvelut
  • etävalvonta
  • henkilökortit
  • henkilösuojaus
  • järjestyksenvalvonta
  • koulutus- tarkastus- ja suunnitelmapalvelut (kuten suojelujohtaminen)
  • langaton kutsupainike
  • pääkäyttäjäpalvelut
  • virtuaaliaula

2.3 Muut erikseen tilattavat turvallisuuspalveluihin välittömästi liittyvät lisäpalvelut

Du ser bara en del av innehållet, eftersom du inte är inloggad. Logga in

Har du ännu inte användarnamn? Registrera dig

Logga in

Anslutning

Avtalsperiod
01.03.2017 - 30.09.2021
Sista giltighetsdag för kundspecifika kontrakt
30.09.2025
Verksamhetsmodell
Förenklad konkurrensutsättning, upphandlingslag 348/2007
Tilaajavastuulaki
Utredningar enligt beställaransvarslagen gjorda

Ansvarsfullhet

Kaikki yhteishankintamme on vastuullisuusanalysoitu ja merkitty vastuullisuustunnuksin. Tässä yhteishankinnassa on huomioitu:

Miljöansvar
Ekonomiskt ansvar

Kontaktuppgifter

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Upphandlingens fas

  1. I förhandsutredningsfasen
  2. Under beredning
  3. I konkurrensutsättningsfasen
  4. Pågående
  5. Avslutat, kundspecifika kontrakt giltiga