Restaurang service 2017 - 2021 Ramavtal

Mitä voin hankkia?

1. Ravintolapalvelut

  • Esim. henkilöstö-, varusmies-, rikosseuraamusasiakas- ja opiskelijaruokailun järjestäminen
  • kahvilapalvelut ja / tai grillitoiminnan järjestäminen
  • kokous- ja edustus/tilaustarjoilu (kahvitukset ja tapahtumaruokailut)
  • välipala- ja ateriapalvelut
  • asiakkaan tilaamat ruoan kuljetukset tiettyyn kohteeseen

2. Ravintolapalveluihin välittömästi liittyvät lisäpalvelut:

  • välipala/juoma-automaattien kuten kahviautomaattien hoitopalvelu
  • ravintolapalveluihin liittyvät asiantuntijapalvelut
  • kokous- ja tilanvarauspalvelut
  • palveluun liittyvä liinavaatehuolto

3. Muut ravintolapalvelun yhteydessä erikseen tilattavat pienehköt lisäpalvelut:

  • aula-, vastaanotto- ja virastotukipalvelut (ilman vartijakorttia)
  • ravintola- ja /tai kokoustiloihin liittyvä viherkasvipalvelu
  • erikseen sovittavat pienet siivouspalvelut ja kiinteistönhoitopalvelut

Du ser bara en del av innehållet, eftersom du inte är inloggad. Logga in

Har du ännu inte användarnamn? Registrera dig

Logga in

Anslutning

Avtalsperiod
01.03.2017 - 30.09.2021
Sista giltighetsdag för kundspecifika kontrakt
30.09.2025
Verksamhetsmodell
Förenklad konkurrensutsättning, upphandlingslag 348/2007
Tilaajavastuulaki
Utredningar enligt beställaransvarslagen gjorda

Ansvarsfullhet

Kaikki yhteishankintamme on vastuullisuusanalysoitu ja merkitty vastuullisuustunnuksin. Tässä yhteishankinnassa on huomioitu:

Miljöansvar
Ekonomiskt ansvar

Kontaktuppgifter

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Upphandlingens fas

  1. I förhandsutredningsfasen
  2. Under beredning
  3. I konkurrensutsättningsfasen
  4. Pågående
  5. Avslutat, kundspecifika kontrakt giltiga