Ravintolapalvelut 2017 - 2021, Toimitilojen käyttäjäpalvelut Puitejärjestely

Mitä voin hankkia?

1. Ravintolapalvelut

  • Esim. henkilöstö-, varusmies-, rikosseuraamusasiakas- ja opiskelijaruokailun järjestäminen
  • kahvilapalvelut ja / tai grillitoiminnan järjestäminen
  • kokous- ja edustus/tilaustarjoilu (kahvitukset ja tapahtumaruokailut)
  • välipala- ja ateriapalvelut
  • asiakkaan tilaamat ruoan kuljetukset tiettyyn kohteeseen

2. Ravintolapalveluihin välittömästi liittyvät lisäpalvelut:

  • välipala/juoma-automaattien kuten kahviautomaattien hoitopalvelu
  • ravintolapalveluihin liittyvät asiantuntijapalvelut
  • kokous- ja tilanvarauspalvelut
  • palveluun liittyvä liinavaatehuolto

3. Muut ravintolapalvelun yhteydessä erikseen tilattavat pienehköt lisäpalvelut:

  • aula-, vastaanotto- ja virastotukipalvelut (ilman vartijakorttia)
  • ravintola- ja /tai kokoustiloihin liittyvä viherkasvipalvelu
  • erikseen sovittavat pienet siivouspalvelut ja kiinteistönhoitopalvelut

Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään

Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy

Kirjaudu sisään

Liittyminen

Sopimuskausi
01.03.2017 - 30.09.2021
Asiakkaan hankintasopimusten viimeinen voimassaolopäivä
30.09.2025
Toimintamalli
Kevennetty kilpailutus, hankintalaki 348/2007
Tilaajavastuulaki
Tilaajavastuulain selvitykset tehdään keskitetysti Hanselin toimesta

Vastuullisuus

Kaikki yhteishankintamme on vastuullisuusanalysoitu ja merkitty vastuullisuustunnuksin. Tässä yhteishankinnassa on huomioitu:

  • Ympäristövastuu
  • Taloudellinen vastuu

Yhteystiedot

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Lisätietoja

Milja Virtanen

Kategoriapäällikkö

milja.virtanen@hansel.fi Asiakkuuspäälliköt

Hankinnan vaihe

  1. Esiselvityksessä
  2. Valmistelussa
  3. Kilpailutuksessa
  4. Käynnissä
  5. Päättynyt, asiakaskohtaiset sopimukset voimassa