Lagrings- ja säkringsapparater med anknytande tjänster 2019-2023 DPS

Mitä voin hankkia?
 

Voit hankkia tämän dynaamisen hankintajärjestelmän eli DPS:n kautta seuraavia tuotteita:

1. Tallennus- ja varmistuslaitteet, mm.:

  • SAN- ja NAS-tallennuslaitteet
  • Levyvarmistuslaitteet
  • Nauhavarmistuslaitteet
  • Varmistusohjelmistot

2. Integroidut ratkaisut

3. Lisätarvikkeet

  • Yllä listattuihin tuotteisiin kiinteästi liittyvät lisätarvikkeet (esim. kiintolevyt, levyhyllyt ja ohjelmistot)
  • Tallennus- ja varmistuslaitteisiin sekä integroituihin ratkaisuihin liittyvät verkon laitteet (esim. SAN-kytkimet).

Lisäksi valikoimaan kuuluvat seuraavat palvelut:

  • Asiantuntijapalvelut
  • Asiakaspalvelu
  • Käyttöönottoa tukevat palvelut
  • Huolto- ja ylläpitopalvelut
  • Kierrätys- ja tietoturvallinen tuhoamispalvelu

Haluatko toimittajaksi? 

Hyväksymme mukaan kaikki soveltuvuusehdot täyttävät toimittajat. Lue lisää DPS:stä hankintamenettelynä ja kurkkaa lisätietoja videolta!

Du ser bara en del av innehållet, eftersom du inte är inloggad. Logga in

Har du ännu inte användarnamn? Registrera dig

Logga in

Anslutning

Anslut dig senast 31.08.2023

Avtalsperiod
05.08.2019 - 31.08.2023
Sista giltighetsdag för kundspecifika kontrakt
31.08.2025
Verksamhetsmodell
Intern upphandling

Ansvarsfullhet

Kaikki yhteishankintamme on vastuullisuusanalysoitu ja merkitty vastuullisuustunnuksin. Tässä yhteishankinnassa on huomioitu:

Miljöansvar
Ekonomiskt ansvar

Kontaktuppgifter

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Ytterligare information om upphandlingen

Eero Korkeakoski

Kategorichef

Eero.Korkeakoski@hansel.fi

Upphandlingens fas

  1. I förhandsutredningsfasen
  2. Under beredning
  3. I konkurrensutsättningsfasen
  4. Pågående
  5. Avslutat, kundspecifika kontrakt giltiga