Toimistokalusteet hankitaan pian dynaamisella hankintajärjestelmällä

29.04.2019

Olemme julkaisseet Toimistokalusteet 2019-2025 -dynaamista hankintajärjestelmää koskevan hankintailmoituksen HILMAssa osoitteessa www.hankintailmoitukset.fi.

Dynaamisen hankintajärjestelmän kohteena ovat toimistokalusteet ja niihin liittyvät palvelut.

Tavoitteenamme on, että DPS on asiakkaidemme hyödynnettävissä 29.5.2019 alkaen. Tällöin materiaalit ovat saatavilla sekä verkkosivuillamme että Hanki-palvelussa, jossa asiakkaat voivat aloittaa tekemään omia DPS:n sisäisiä kilpailutuksiaan.

Dynaaminen hankintajärjestelmä eli DPS on täysin sähköinen hankintamenettely. Hankintajärjestelmä on koko kestonsa ajan avoin kaikille soveltuvuusehdot täyttäville toimittajille.

Dynaamisen hankintajärjestelmän esittelytilaisuus kiinnostuneille yrityksille

Järjestämme kiinnostuneille yrityksille Toimistokalusteet 2019-2025 -dynaamisen hankintajärjestelmän esittelytilaisuuden Hansel Oy:ssä tiistaina 7.5.2019 klo 9.30-11.00. Käyntiosoitteemme on Mannerheiminaukio 1 A, 5. krs, 00100 Helsinki. Tilaisuuden seuraaminen on mahdollista myös etänä Skype for Business -yhteydellä.

Tilaisuudessa esitellään dynaaminen hankintajärjestelmä hankintamenettelynä ja käydään läpi osallistumishakemuksen tekeminen Hanki-palvelussa (Tarjouspalvelussa).

Pyydämme ilmoittautumaan esittelytilaisuuteen viimeistään maanantaina 6.5.2019 klo 12.00 sähköpostitse osoitteeseen kilpailutus@hansel.fi.

Lisääthän sähköpostin otsikkokenttään viitteen ’’Toimistokalusteet - Esittelytilaisuus’’. Ilmoitathan viestissäsi esittelytilaisuuteen osallistuvan yrityksen ja henkilön nimen (enintään 2 henkilöä/yritys) sekä sen, tuletko paikalle vai osallistutko etäyhteydellä.