Siivouspalvelut 2017 - 2021, Toimitilojen käyttäjäpalvelut Puitejärjestely

Siivouspalvelut 2017-2021 on osa Toimitilojen käyttäjäpalvelut -kokonaisuutta, johon kuuluvat lisäksi:

Mitä voin hankkia?

Siivouspalveluiden puitejärjestelyyn kuuluvat:

1. Siivouspalvelut

  • asiakkaan tarpeiden mukainen ylläpito- ja perussiivous
  • siivoukseen liittyvien tavaroiden ja palvelujen hankinta ja jakelu, kuten saniteettitarvikkeiden ja astianpesuaineiden hankinta ja tarviketäydennykset
  • erikseen tilattava ylläpito- ja perussiivous, esim. tilamuutoksista aiheutuvat siivoustyöt

2. Siivouspalveluihin välittömästi liittyvät tai sitä tukevat lisäpalvelut:

  • vaihtomattopalvelu
  • asiakkaan omien ovimattojen huoltopalvelu
  • keräyspaperin tms. kuljetus jätteiden keräilypisteeseen
  • tietoaineiston käsittely ja hävittäminen tietoturvallisuusasetuksen (TTA 681/2010) vaatimusten mukaisesti
  • viherkasvien hoitopalvelu
  • välipala- ja juoma-automaattien hoitopalvelu
  • liinavaate- ja pyykkihuoltopalvelu jne.

3. Muut siivouspalvelun yhteydessä tilattavat pienehköt lisäpalvelut kuten:

  • asiakkaan vastuulla olevat kiinteistönhoitopalvelut, jotka eivät vaadi erityistä ammattitaitoa (lamppujen vaihto, hälytysjärjestelmien kytkeminen jne.)
  • aula-, vastaanotto- ja virastotukipalvelu esim. työskentely neuvonnassa (ei edellytä vartijakorttia) ja puhelinvaihteen hoito, postin jakelu, huonekalujen siirrot jne.
  • kokouskahvituspalvelu ja pienimuotoinen välipala- ja ateriapalvelutarjoilu
  • välinehuoltopalvelu
  • henkilökunnan kahvin keitto ja astioiden pesu
  • muut pienehköt erikseen sovittavat asiakaskohtaiset lisäpalvelut

Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään

Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy

Kirjaudu sisään

Liittyminen

Sopimuskausi
01.03.2017 - 30.09.2021
Asiakkaan hankintasopimusten viimeinen voimassaolopäivä
30.09.2025
Toimintamalli
Kevennetty kilpailutus, hankintalaki 348/2007
Tilaajavastuulaki
Tilaajavastuulain selvitykset tehdään keskitetysti Hanselin toimesta

Vastuullisuus

Kaikki yhteishankintamme on vastuullisuusanalysoitu ja merkitty vastuullisuustunnuksin. Tässä yhteishankinnassa on huomioitu:

  • Ympäristövastuu
  • Taloudellinen vastuu

Yhteystiedot

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Lisätietoja

Eija Hirvonen

Kategoriapäällikkö

eija.hirvonen@hansel.fi Asiakkuuspäälliköt

Hankinnan vaihe

  1. Esiselvityksessä
  2. Valmistelussa
  3. Kilpailutuksessa
  4. Käynnissä
  5. Päättynyt, asiakaskohtaiset sopimukset voimassa