IT-konsultointi 2021-2025 DPS

Tämä sopimus on kaikkien Hanselin asiakkaiden hyödynnettävissä.

Yhteishankinnan edut

Nopeampi ja helpompi kilpailuttaminen sekä tukea hankintasopimuskaudelle:

  • Hansel on varmistanut toimittajien soveltuvuuden, mm. yrityksen taloudellisen tilanteen sekä referenssit vastaavien palveluiden toimituksista
  • Hansel on tarkastanut toimittajien rikosrekisteriotteet puolestasi
  • Käytössäsi on valmiit mallipohjat, sähköinen kilpailutusratkaisu ja ohjeistus minikilpailutuksen eri vaiheisiin
  • Hanselin asiantuntijat ovat tukenasi minikilpailutuksessa, mm. katselmoimme ja kommentoimme minikilpailutusmateriaalisi 
  • Sopimusehdot ovat asiakkaalle edulliset ja saat tarvittaessa tukea toimittajahallinnassa sopimuskauden aikana

Mitä voin hankkia?

Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kautta Hansel Oy:n asiakkaat voivat hankkia asiantuntijapalveluita erilaisten IT-palveluiden sekä tietojärjestelmien suunnitteluun, hallintaan, kehitykseen ja ylläpitoon liittyen. Palvelut voivat kohdistua sekä projekteihin että laajempaan palveluun koko sopimuskaudeksi. Palveluihin kuuluvat:

  1. Suunnittelu- ja hallintapalvelut
    1. Projektinhallinta- ja integraattoripalvelut
    2. Määrittely- ja arkkitehtuuripalvelut
    3. Palvelumuotoilu
    4. Pilvipalveluiden hallinta
    5. IT-omaisuuden hallinta
  2. Kehitys- ja ylläpitopalvelut
    1. Sovellus- ja ohjelmistokehityspalvelut sekä ylläpito
    2. Laadunvarmistus- ja testauspalvelut
    3. Teknologia- ja infrastruktuurikehityspalvelut

Sopimuskausi

Yhteishankinnan sopimuskausi on 1.3.2021 - 31.12.2025.

Asiakkaan hankintasopimuksen kesto voi olla enintään 5 vuotta. Jos kuitenkin hankintasopimuksen kohteena on asiakkaan sovelluksen toteutus ja sen jatkuva ylläpitopalvelu tai asiakkaan sovelluksen jatkuva ylläpitopalvelu, hankintasopimuksen kesto voi olla enintään 8 vuotta.

Haluatko toimittajaksi?

Hyväksymme mukaan kaikki soveltuvuusehdot täyttävät toimittajat.

Voit jättää osallistumishakemuksen IT-konsultointi 2021-2025 (DPS):ään täällä.

Lisätietoja DPS:stä hankintamenettelynä löytyy: Mikä on dynaaminen hankintajärjestelmä (DPS)?

Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään

Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy

Kirjaudu sisään

Liittyminen

Liity viimeistään 31.12.2025

Sopimuskausi
01.03.2021 - 31.12.2025
Toimintamalli
Sisäinen kilpailutus

Vastuullisuus

Kaikki yhteishankintamme on vastuullisuusanalysoitu ja merkitty vastuullisuustunnuksin. Tässä yhteishankinnassa on huomioitu:

Taloudellinen vastuu

Yhteystiedot

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Lisätietoja yhteishankinnasta

Marjut Sood

Kategoriapäällikkö

marjut.sood@hansel.fi

Hankinnan vaihe

  1. Esiselvityksessä
  2. Valmistelussa
  3. Kilpailutuksessa
  4. Käynnissä
  5. Päättynyt, asiakaskohtaiset sopimukset voimassa