IT-konsultointi 2021-2025 DPS

Valmistelemme IT-konsultointi 2021–2025 -DPS:n keskeyttämistä. Lue asiasta tarkemmin tästä tiedotteesta.

Tämä sopimus on kaikkien Hanselin asiakkaiden hyödynnettävissä.

Yhteishankinnan edut

Nopeampi ja helpompi kilpailuttaminen sekä tukea hankintasopimuskaudelle:

  • Hansel on varmistanut toimittajien soveltuvuuden, mm. yrityksen taloudellisen tilanteen sekä referenssit vastaavien palveluiden toimituksista
  • Hansel on tarkastanut toimittajien rikosrekisteriotteet puolestasi
  • Käytössäsi on valmiit mallipohjat, sähköinen kilpailutusratkaisu ja ohjeistus minikilpailutuksen eri vaiheisiin
  • Hanselin asiantuntijat ovat tukenasi minikilpailutuksessa, mm. katselmoimme ja kommentoimme minikilpailutusmateriaalisi 
  • Sopimusehdot ovat asiakkaalle edulliset ja saat tarvittaessa tukea toimittajahallinnassa sopimuskauden aikana

Mitä voin hankkia?

Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän (DPS) kautta Hansel Oy:n asiakkaat voivat hankkia asiantuntijapalveluita erilaisten IT-palveluiden sekä tietojärjestelmien suunnitteluun, hallintaan, kehitykseen ja ylläpitoon liittyen. Palvelut voivat kohdistua sekä projekteihin että laajempaan palveluun koko sopimuskaudeksi. Palveluihin kuuluvat:

  1. Suunnittelu- ja hallintapalvelut
    1. Projektinhallinta- ja integraattoripalvelut
    2. Määrittely- ja arkkitehtuuripalvelut
    3. Palvelumuotoilu
    4. Pilvipalveluiden hallinta
    5. IT-omaisuuden hallinta
  2. Kehitys- ja ylläpitopalvelut
    1. Sovellus- ja ohjelmistokehityspalvelut sekä ylläpito
    2. Laadunvarmistus- ja testauspalvelut
    3. Teknologia- ja infrastruktuurikehityspalvelut

Sopimuskausi

Yhteishankinnan sopimuskausi on 1.3.2021 - 31.12.2025.

Asiakkaan hankintasopimuksen kesto voi olla enintään 5 vuotta. Jos kuitenkin hankintasopimuksen kohteena on asiakkaan sovelluksen toteutus ja sen jatkuva ylläpitopalvelu tai asiakkaan sovelluksen jatkuva ylläpitopalvelu, hankintasopimuksen kesto voi olla enintään 8 vuotta.

Sopimustoimittajan soveltuvuusvaatimukset 

Toimittajat ovat täyttäneet seuraavat soveltuvuusvaatimukset:

  1. Kaupparekisteriin merkitseminen
    • Toimittaja on merkitty kaupparekisteriin
  2. Rahoituksellinen ja taloudellinen tilanne
    • Suomen Asiakastieto Oy:n Riskimittarin Riskiluokitus 1–3 (Jos toimittajan riskiluokka on 4, hyväksyminen edellyttää, että toimittaja kykenee esittämään luotettavaa selvitystä toimenpiteistä, joihin se ryhtyy tai on ryhtynyt vakavaraisuuden, taloudellisen kantokyvyn sekä maksukyvyn parantamiseksi). 
    • Liikevaihto vähintään 1 000 000 euroa
    • Vastuuvakuutus, joka kattaa toimittajan dynaamisen hankintajärjestelmän perusteella tuottamat palvelut, kattaa sopimukseen perustuvia taloudellisia vahinkoja ja on vakuutusmäärältään vähintään 1 000 000 euroa.
  3. Tekninen ja ammatillinen pätevyys 
    • Referenssivaatimus

Toimittajalla on kokemusta yhden tai useamman DPS:n kohteen mukaisen palvelun tuottamisesta. Toimittajalla on yhteensä vähintään seitsemän (7) referenssitoimeksiantoa, jotka täyttävät seuraavat vaatimukset:

a) Referenssitoimeksiantojen tulee olla kohdistunut yhteen tai useampaan DPS:n kohteen mukaiseen palveluun.

b) Referenssitoimeksiannoissa toimittajan, toimittajan ryhmittymän jäsenen tai toimittajan käyttämän voimavarayksikön tulee olla toiminut palvelun tuottajana.

c) Referenssitoimeksiantojen DPS:n kohteen mukaisten asiantuntijapalveluiden toteutuneen laskutuksen tulee olla ollut:

  • Kolmen referenssitoimeksiannon osalta vähintään 100 000 euroa (alv 0 %) toimeksiantoa kohden

ja

  • Neljän referenssitoimeksiannon osalta vähintään 50 000 euroa (alv 0 %) toimeksiantoa kohden.

d) Referenssitoimeksiantojen toteutuneen laskutuksen tulee olla viimeisen kolmen vuoden ajalta (osallistumishakemuksen jättämisen ajankohdasta laskettuna).

e) Sama asiakasorganisaatio (sama Y-tunnus tai vastaava tunniste) voi olla asiakkaana enintään kahdessa referenssitoimeksiannossa.

f) Ilmoitettuna referenssitoimeksiantona ei hyväksytä toimittajana olevan yrityksen sisäisiä toimeksiantoja. Vaatimus koskee myös referenssit mahdollisesti toteuttaneita voimavarayksiköitä ja ryhmittymän jäse

  1. Laadunvarmistus
  • Toimittajan tulee täyttää toiminnalle asetetut, palvelun laatua varmistavat vähimmäisvaatimukset, jotka on esitetty osallistumispyynnön liitteellä "Laadunhallinnan menettelyt".

Toimittajan osallistumishakemuksen käsittelyn yhteydessä on tarkastettu, koskeeko toimittajaa pakollinen tai harkinnanvarainen poissulkemisperuste.

Yksityiskohtaiset soveltuvuusvaatimukset löytyvät osallistumispyynnöltä.

Haluatko toimittajaksi?

Hyväksymme mukaan kaikki soveltuvuusehdot täyttävät toimittajat.

Voit jättää osallistumishakemuksen IT-konsultointi 2021-2025 (DPS):ään täällä.

Lisätietoja DPS:stä hankintamenettelynä löytyy: Mikä on dynaaminen hankintajärjestelmä (DPS)?

Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään

Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy

Kirjaudu sisään

Liittyminen

Liity viimeistään 31.12.2025

Sopimuskausi
01.03.2021 - 31.12.2025
Toimintamalli
Sisäinen kilpailutus

Vastuullisuus

Kaikki yhteishankintamme on vastuullisuusanalysoitu ja merkitty vastuullisuustunnuksin. Tässä yhteishankinnassa on huomioitu:

Taloudellinen vastuu

Yhteystiedot

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Lisätietoja yhteishankinnasta

Marjut Sood

Kategoriapäällikkö

marjut.sood@hansel.fi

Hankinnan vaihe

  1. Esiselvityksessä
  2. Valmistelussa
  3. Kilpailutuksessa
  4. Käynnissä
  5. Päättynyt, asiakaskohtaiset sopimukset voimassa