<
Yhteishankinnat

Leasingpalvelut 2020–2022 (2024)

Puitejärjestelyn yhteenveto

Nimi

Leasingpalvelut 2020–2022 (2024)

Sopimuskausi

31.01.2020 - 30.01.2023

Toimintamalli

Yksi toimittaja

Tilaajavastuulain selvityksiä ei tehdä keskitetysti Hanselin toimesta

Puitejärjestelyllä voit hankkia leasingpalveluita, joihin kuuluvat:

  • Leasingrahoitus (irtaimelle käyttöomaisuudelle kuten esimerkiksi kalusteille, turvalaitteille sekä ICT-laitteille)
  • Rahoitettavien leasingkohteiden hallinnointiin tarkoitettu hallintapalvelu
  • Vuokrakauden jälkeen palautuvien leasingkohteiden käsittelyyn liittyvät palvelut sekä muut erikseen tilattavat palvelut.

Tulevaa yhteishankintaa voivat hyödyntää vain liittyneet asiakkaat, joita voivat olla kunnat, kuntayhtymät, pelastuslaitokset, seurakunnat sekä sellaiset kuntayhtiöt, jotka ovat julkisia hankintayksiköitä.

Valtionhallinnon organisaatiot voivat hyödyntää Leasingpalvelut 2018-2022 -puitejärjestelyä.

Jotta organisaationne voi hyödyntää yhteishankintaa, on siihen liityttävä etukäteen. Liittymisen yhteydessä kysymme tarkempia tietoja myös siitä, mistä alkaen alatte hyödyntää tulevaa puitejärjestelyä. 

Tee näin:

  1. Tutustu ensin liittymislomakemalliin.

Liittymisen yhteydessä asiakkaan tulee arvioida puitejärjestelyn kautta tekemiensä leasingrahoitettavien hankintojen kokonaisarvo euroissa. Arvion ei tarvitse olla tarkka summa, vaan suuntaa-antava arvio riittää.  

  1. Liity yhteishankintaan täyttämällä tämä kysely. Mikäli et saa kyselyä auki, ota yhteyttä Hanseliin, niin toimitamme teille ohjeet liittymisilmoituksen tekemiseen. 

Varmista organisaatiosi mahdollisuus hyödyntää tulevaa yhteishankintaa! Tee liittymisilmoitus pian, kuitenkin viimeistään 30.9.2019.

Huom! Vain ennen hankintailmoituksen julkaisemista liittyneet organisaatiot voivat hyödyntää tulevaa puitejärjestelyä.

Osallistu infotilaisuuteen ja asiakastyöryhmään

Kerromme kilpailutuksesta enemmän asiakkaillemme suunnatusta webinaarissa maanantaina 12.8. klo 14.00-14.30.

Ilmoittaudu webinaariin viimeistään 8.8.2019 tästä linkistä.

Infotilaisuudessa esittelemme kilpailutettavan puitejärjestelyn tarjoamat palvelut sekä kilpailuttamisaikataulun.

Yhteishankinnan valmistelua varten muodostetaan kunta-asiakkaista koostuva asiakastyöryhmä webinaarin jälkeen. Työryhmässä keskustellaan muun muassa palvelujen sisällöstä ja vaatimuksista. Asiakastyöryhmätyöskentely koostuu Skype for Business -palaverista sekä tarjouspyyntömateriaaliluonnosten kirjallisesta kommentoinnista elo-syyskuun aikana. Asiakastyöryhmän ensimmäinen kokoontuminen järjestetään 19.8.2019 klo 13.00-15.00 Skypen välityksellä.

Jos olet kiinnostunut osallistumisesta asiakastyöryhmätyöskentelyyn, ilmoita siitä sähköpostitse osoitteeseen tiina.gabelli@hansel.fi.

 
'