Sisäisen tarkastuksen palvelut 2020–2025 DPS

Mitä voin hankkia? 

Sisäisen tarkastuksen palveluiden dynaaminen hankintajärjestelmä eli DPS on tarkoitettu Hanselin uuden asiakaskunnan kuten hyvinvointialueiden, kuntien, kuntayhtymien ja seurakuntien käyttöön. 

Tämän DPS:n kautta voit hankkia sisäisen tarkastuksen palveluita. 

Sopimus mahdollistaa sisäisen tarkastuksen ulkoistamisen joko kokonaan tai osittain, tai lisäresurssien hankkimisen organisaation itse järjestämään tarkastukseen. Sisäisen tarkastuksen kohteena voivat olla kaikki organisaation toiminnot, prosessit ja palvelut.  

Mm. seuraavat tarkastuskohteet/ palvelut: 

  • Riskienhallinta  
  • Hyvä hallintotapa ja Corporate Governance 
  • Asiakkaan sisäisen valvontaympäristön ja kontrollien arviointi sekä tarkastaminen 
  • Prosessien, toimintojen ja toiminnan tarkastukset 
  • Projektien ja -hankkeiden tarkastukset  
  • IT-tarkastukset 
  • Vastuullisuus, yritys- ja ympäristövastuupalvelut (Corporate Social Responsibility) 
  • Konsultatiiviset palvelut (ml. sisäisen tarkastuksen ulkoinen laadunvarmistus; sisäisen tarkastuksen perustaminen tai uudelleen organsiointi)

Voit valita yhteistyökumppanin koko sopimuskauden palvelukokonaisuuteen tai yksittäiseen hankekokonaisuuteen.  


Haluatko tutustua yhteishankintaan tarkemmin?

Lataa alta yhteishankinnan lyhyt esittely tai kysy lisätietoja kategoriapäällikkö Anni Airaksiselta, puh. 029 444 4291, anni.airaksinen@hansel.fi.

Icon Sisäisen tarkastuksen palvelut 2020–2025 | Lyhyt esittely (320,4 KB)

 

Oletko kiinnostunut tilintarkastuksen palveluista? Tutustu Tilintarkastuksen palvelut 2020–2025 -DPS:ään!

Valtionhallinnon asiakkaat voivat hyödyntää Sisäisen tarkastuksen palvelut 2019–2025 DPS:ää
 

 

Haluatko toimittajaksi?

Hyväksymme mukaan kaikki soveltuvuusehdot täyttävät toimittajat. Lue lisää DPS:stä hankintamenettelynä ja kurkkaa lisätietoja videolta!

Käy tutustumassa osallistumispyyntöön.

Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään

Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy

Kirjaudu sisään

Liittyminen

Liity viimeistään 30.11.2026

Sopimuskausi
09.11.2020 - 30.04.2025
Asiakaskohtaisten sopimusten viimeinen voimassaolopäivä
30.04.2027
Toimintamalli
Sisäinen kilpailutus
Tilaajavastuulaki
Tilaajavastuulain selvitykset tehdään keskitetysti Hanselin toimesta

Vastuullisuus

Kaikki yhteishankintamme on vastuullisuusanalysoitu ja merkitty vastuullisuustunnuksin. Tässä yhteishankinnassa on huomioitu:

Taloudellinen vastuu

Yhteystiedot

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Lisätietoja yhteishankinnasta

Anni Airaksinen

Kategoriapäällikkö

anni.airaksinen@hansel.fi

Hankinnan vaihe

  1. Esiselvityksessä
  2. Valmistelussa
  3. Kilpailutuksessa
  4. Käynnissä
  5. Päättynyt, asiakaskohtaiset sopimukset voimassa