Dynaamisen hankintajärjestelmän yhteenveto
Nimi
Sisäisen tarkastuksen palvelut 2020–2025
Liity viimeistään
30.11.2026
Sopimuskausi
09.11.2020 - 30.04.2025
Asiakaskohtaisten sopimusten viimeinen voimassaolopäivä
30.04.2027
Toimintamalli
Kevennetty kilpailutus, hankintalaki 1397/2016
Vastuullisuus
Tilaajavastuulain selvitykset tehdään keskitetysti Hanselin toimesta
Mitä voin hankkia?
Sisäisen tarkastuksen palveluiden dynaaminen hankintajärjestelmä eli DPS on tarkoitettu Hanselin uuden asiakaskunnan kuten kuntien, kuntayhtymien ja seurakuntien käyttöön. Valtionhallinnon asiakkaat voivat hyödyntää Sisäisen tarkastuksen palvelut 2019-2025 -DPS:ää.
Tämän DPS:n kautta voit hankkia sisäisen tarkastuksen palveluita.
Sopimus mahdollistaa sisäisen tarkastuksen ulkoistamisen joko kokonaan tai osittain, tai lisäresurssien hankkimisen organisaation itse järjestämään tarkastukseen. Sisäisen tarkastuksen kohteena voivat olla kaikki organisaation toiminnot, prosessit ja palvelut.
Mm. seuraavat tarkastuskohteet/ palvelut:
• Riskienhallinta
• Hyvä hallintotapa ja Corporate Governance
• Asiakkaan sisäisen valvontaympäristön ja kontrollien arviointi sekä tarkastaminen
• Prosessien, toimintojen ja toiminnan tarkastukset
• Projektien ja -hankkeiden tarkastukset
• IT-tarkastukset
• Vastuullisuus, yritys- ja ympäristövastuupalvelut (Corporate Social Responsibility)
• Konsultatiiviset palvelut (ml. sisäisen tarkastuksen ulkoinen laadunvarmistus; sisäisen tarkastuksen perustaminen tai uudelleen organsiointi)
• Voit valita yhteistyökumppanin koko sopimuskauden palvelukokonaisuuteen tai yksittäiseen hankekokonaisuuteen.
Haluatko toimittajaksi?
Haluatko toimittajaksi sisäisen tarkastuksen palveluiden DPS:ään? Käy tutustumassa osallistumispyyntöön.