Tilintarkastuksen palvelut 2020–2025 DPS

Mitä voin hankkia?

Tilintarkastuksen palveluiden dynaaminen hankintajärjestelmä eli DPS on tarkoitettu Hanselin uuden asiakaskunnan, kuten kuntien, kuntayhtymien ja seurakuntien käyttöön. Valtionhallinnon asiakkaat voivat hyödyntää Tilintarkastuksen palvelut 2019-2025 -DPS:ää.

Tämän DPS:n kautta voit hankkia tilintarkastuksen palveluita, kuten lakisääteisen tilintarkastuksen, tarkastuslautakunnan tukipalvelut sekä projekti- ja hanketarkastuksia.

Lisäksi valinnaisesti tarjottavien palveluiden puolelta löytyy myös tilintarkastusta täydentäviä palveluita kuten erityistarkastukset ja insolvenssipalvelut. Voit valita yhteistyökumppanin koko sopimuskauden palvelukokonaisuuteen tai yksittäiseen hanketarkastuskokonaisuuteen. 

Haluatko toimittajaksi?

Hyväksymme mukaan kaikki soveltuvuusehdot täyttävät toimittajat. Lue lisää DPS:stä hankintamenettelynä ja kurkkaa lisätietoja videolta!

Käy tutustumassa osallistumispyyntöön. 

Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään

Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy

Kirjaudu sisään

Liittyminen

Liity viimeistään 30.11.2026

Sopimuskausi
09.11.2020 - 30.04.2025
Asiakaskohtaisten sopimusten viimeinen voimassaolopäivä
30.06.2027
Toimintamalli
Sisäinen kilpailutus
Tilaajavastuulaki
Tilaajavastuulain selvitykset tehdään keskitetysti Hanselin toimesta

Vastuullisuus

Kaikki yhteishankintamme on vastuullisuusanalysoitu ja merkitty vastuullisuustunnuksin. Tässä yhteishankinnassa on huomioitu:

Taloudellinen vastuu

Yhteystiedot

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Lisätietoja yhteishankinnasta

Anni Airaksinen

Kategoriapäällikkö

anni.airaksinen@hansel.fi

Hankinnan vaihe

  1. Esiselvityksessä
  2. Valmistelussa
  3. Kilpailutuksessa
  4. Käynnissä
  5. Päättynyt, asiakaskohtaiset sopimukset voimassa