Tilintarkastuksen palvelut 2020–2025 DPS

Tämä yhteishankinta on tarkoitettu Hanselin uuden asiakaskunnan, kuten hyvinvointialueiden, kuntien, kuntayhtymien ja seurakuntien käyttöön. Jos olet toimittaja, siirry kohtaan "Haluatko toimittajaksi?".

Mitä voin hankkia?

Tilintarkastuksen palveluiden dynaaminen hankintajärjestelmä eli DPS on tarkoitettu Hanselin uuden asiakaskunnan, kuten hyvinvointialueiden, kuntien, kuntayhtymien ja seurakuntien käyttöön. 

Tämän DPS:n kautta voit hankkia tilintarkastuksen palveluita, kuten lakisääteisen tilintarkastuksen, tarkastuslautakunnan tukipalvelut sekä projekti- ja hanketarkastuksia.

Lisäksi valinnaisesti tarjottavien palveluiden puolelta löytyy myös tilintarkastusta täydentäviä palveluita. Voit valita yhteistyökumppanin koko sopimuskauden palvelukokonaisuuteen tai yksittäiseen hanketarkastuskokonaisuuteen. 

Haluatko tutustua yhteishankintaan tarkemmin?

Lataa alta yhteishankinnan lyhyt esittely tai kysy lisätietoja kategoriapäällikkö Anni Airaksiselta, puh. 029 444 4291, anni.airaksinen@hansel.fi.

Icon Tilintarkastuksen palvelut 2020–2025 DPS | Lyhyt esittely (335,8 KB)

Oletko kiinnostunut sisäisen tarkastuksen palveluista tai esimerkiksi konsultoinnista sisäisen tarkastuksen perustamiseen? Tutustu Sisäisen tarkastuksen palvelut 2020–2025 -DPS:ään!

Valtionhallinnon asiakkaat voivat hyödyntää Tilintarkastuksen palvelut 2019-2025 -DPS:ää.

Sopimustoimittajan soveltuvuusvaatimukset 

Vaatimukset täyttäviä toimittajia hyväksytään mukaan DPS:ään koko sen keston ajan. Mukana olevat toimittajat näet Toimittajat-välilehdellä.

Toimittajalla on oikeus käyttää alihankkijoita asiakkaiden toimeksiannoissa. Tarjoaja nimeää käyttämänsä alihankkijat minikilpailutuksen tarjouksessa. Hansel ei ylläpidä tietoja alihankkijoista.

Sopimustoimittajat ovat täyttäneet seuraavat soveltuvuusvaatimukset:

  1. Rekisteröityminen ammatti- ja elinkeinorekisteriin
  2. Verojen ja eläkevakuutusmaksujen maksaminen
  3. Rahoituksellinen ja taloudellinen tilanne
    • Liikevaihto: vähintään 400 000 EUR
    • Riskiluokkavaatimus: RL1-4
    • Vastuuvakuutus: 500 000 euroa
  4. Tekninen suorituskyky ja ammatillinen pätevyys
    1. Toimittajat ovat esittäneet referenssejä vähintään viidelle eri asiakasorganisaatiolle, jotka voivat olla yksityisen ja/tai julkisen sektorin organisaatioita. Referenssien sisältämän tilintarkastustyön laajuus on yhteensä vähintään 100 henkilötyöpäivää.
    2. Tilintarkastusyhteisö on Patentti- ja rekisterihallituksen hyväksymä.
    3. Toimittajalla on käytettävissään koko sopimuskauden ajan vähintään alla kuvatut henkilöresurssit:

Vähintään 2 päävastuullista (vastuunalaista) tilintarkastajaa

  • Päävastuullisella tilintarkastajalla on voimassa olevana vähintään yksi seuraavista ammattitutkinnoista: JHT, JHTT tai KHT
  • Päävastuullisella tilintarkastajalla on vähintään 400 htp kokemus tilintarkastuksen tehtävistä. Kokemus lasketaan JHT-, JHTT- tai KHT-tutkinnon suorittamisesta. 
  • Kokemuksesta vähintään 100 htp on päävastuullisen tilintarkastajan roolissa.

Vähintään 2 tilintarkastajaa

  • Tilintarkastajalla on voimassa olevana vähintään yksi seuraavista ammattitutkinnoista: JHT-, JHTT-, KHT- tai HT-tutkinto
  • Tilintarkastajalla on vähintään 250 htp kokemus tilintarkastuksen tehtävistä. Kokemus lasketaan JHT-, JHTT-, KHT- tai HT-tutkinnon suorittamisesta. 

DPS:ssä ei ole asetettu kaikkia asiantuntijoita koskevia vähimmäisvaatimuksia. Voit määritellä organisaatiosi tarpeisiin sopivan tiimin näistä soveltuvuusvaatimuksista riippumatta, määritellen esimerkiksi tutkinto- tai kokemusvaatimuksen täysin tarpeesi mukaan.
Soveltuvuusvaatimusten täyttymisen lisäksi on tarkistettu, että toimittajaa ei koske hankintalain pakollinen eikä harkinnanvarainen poissulkuperuste. Hansel huolehtii sopimustoimittajien tilaajavastuulain velvoitteiden sopimuskaudella.

Yksityiskohtaiset soveltuvuusvaatimukset löytyvät osallistumispyynnöltä.

Haluatko toimittajaksi?

Hyväksymme mukaan kaikki soveltuvuusehdot täyttävät toimittajat. Lue lisää DPS:stä hankintamenettelynä ja kurkkaa lisätietoja videolta!

Voit jättää osallistumishakemuksen Tilintarkastuksen palvelut 2020-2025 (DPS):ään täällä.

Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään

Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy

Kirjaudu sisään

Liittyminen

Liity viimeistään 30.11.2026

Sopimuskausi
09.11.2020 - 30.04.2025
Asiakkaan hankintasopimusten viimeinen voimassaolopäivä
30.06.2027
Toimintamalli
Sisäinen kilpailutus
Tilaajavastuulaki
Tilaajavastuulain selvitykset tehdään keskitetysti Hanselin toimesta

Vastuullisuus

Kaikki yhteishankintamme on vastuullisuusanalysoitu ja merkitty vastuullisuustunnuksin. Tässä yhteishankinnassa on huomioitu:

  • Taloudellinen vastuu

Yhteystiedot

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Lisätietoja yhteishankinnasta

Anni Airaksinen

Kategoriapäällikkö

anni.airaksinen@hansel.fi

Hankinnan vaihe

  1. Esiselvityksessä
  2. Valmistelussa
  3. Kilpailutuksessa
  4. Käynnissä
  5. Päättynyt, asiakaskohtaiset sopimukset voimassa