Dynaamisen hankintajärjestelmän yhteenveto
Nimi
Tilintarkastuksen palvelut 2020–2025
Liity viimeistään
30.11.2026
Sopimuskausi
09.11.2020 - 30.04.2025
Asiakaskohtaisten sopimusten viimeinen voimassaolopäivä
30.06.2027
Toimintamalli
Kevennetty kilpailutus, hankintalaki 1397/2016
Vastuullisuus
Tilaajavastuulain selvitykset tehdään keskitetysti Hanselin toimesta
Mitä voin hankkia?
Tilintarkastuksen palveluiden dynaaminen hankintajärjestelmä eli DPS on tarkoitettu Hanselin uuden asiakaskunnan, kuten kuntien, kuntayhtymien ja seurakuntien käyttöön. Valtionhallinnon asiakkaat voivat hyödyntää Tilintarkastuksen palvelut 2019-2025 -DPS:ää.
Tämän DPS:n kautta voit hankkia tilintarkastuksen palveluita, kuten lakisääteisen tilintarkastuksen, tarkastuslautakunnan tukipalvelut sekä projekti- ja hanketarkastuksia.
Lisäksi valinnaisesti tarjottavien palveluiden puolelta löytyy myös tilintarkastusta täydentäviä palveluita kuten erityistarkastukset ja insolvenssipalvelut. Voit valita yhteistyökumppanin koko sopimuskauden palvelukokonaisuuteen tai yksittäiseen hanketarkastuskokonaisuuteen.
Haluatko toimittajaksi?
Haluatko toimittajaksi tilintarkastuspalveluiden DPS:ään? Käy tutustumassa osallistumispyyntöön.