Luokka 1 Kokonaispalvelu (Viestintä- ja markkinointipalvelut) DPS

Tämä yhteishankinta on kaikkien asiakkaidemme käytettävissä. Jos olet toimittaja, siirry kohtaan "Haluatko toimittajaksi?".

Mitä voin hankkia? 

Hankinnan kohteeseen kuuluu useita palvelualueita. 

Palvelualueet ovat seuraavat:

1. Viestinnän ja markkinoinnin konsultointi 

  • Esim. Strategiakonsultointi: asiakkuus-, brändi-, viestintä- ja markkinointistrategioiden arviointi ja kehittäminen; viestinnän vaikuttavuus- ja tuloksellisuusarvioinnit; brändinhallinta

2. Viestinnän suunnittelu ja toteutus 

  • Viestinnän toimenpiteiden suunnittelu, toteuttaminen ja tuotanto, esim.: viestinnälliset hankkeet, kampanjat ja sisällöt, vuosikertomus, vastuullisuusviestintä, sisäinen viestintä

3. Markkinoinnin suunnittelu ja toteutus 

  • Markkinoinnin toimenpiteiden suunnittelu, toteuttaminen ja tuotanto, esim.: kampanja, sisältö, visuaalinen ilme, tekstisuunnittelu, materiaalit ym.

4. Digitaalinen markkinointi ja viestintä 

  • Digitaalisen markkinoinnin ja viestinnän suunnittelu, toteuttaminen ja tuotanto, esim.: sisällönsuunnittelu ja -tuottaminen digitaalisiin kanaviin, digitaaliset palvelut (ml. mobiilipalvelut), digitaaliseen markkinointiviestintään liittyvä teknologia- ja järjestelmäsuunnittelu

5. Mediasuunnittelupalvelut 

  • Esim.: media-analytiikka, kampanja-, kohderyhmä- ja mediatutkimukset, mediakonsultointi, mediastrategian laatiminen, kanavasuunnittelu jne.; median oston suunnittelu, mediayhteydet ja trafikointi

6. Viestinnän koulutuspalvelut 

  • Koulutuspalvelut voivat koskea mitä tahansa DPS:n palvelualueen kouluttamista. Esim.: mediavalmennus, esiintymiskoulutus

DPS-toimittajien kautta voit myös hankkia laajasti lisäpalveluita, kuten:

  • Viestinnän ja markkinoinnin kvalitatiiviset ja kvantitatiiviset tutkimukset
  • Tapahtumamarkkinointi sekä tapahtumien suunnittelu ja toteutus
  • Mediaseurantapalvelu 
  • Saavutettavuuspalvelut
  • Sosiaalisen median kanavien hallintapalvelut
  • Videoiden tuotantoon, editointiin ja jakeluun tarkoitettu ohjelmistopalvelu 
  • Webinaarit ja webcasting -palvelut 
  • Uutiskirjepalvelut, tiedotejakelupalvelut, podcast, uutishuonepalvelut
  • Tapahtumahallintapalvelu
  • Ylläpito- ja tietoturvapalvelut digitaalisille lopputuloksille /palveluille
  • Kysely- ja palautejärjestelmät esim. asiakaspalvelun tai asiakastyytyväisyyden seurantaan liittyen.

Haluatko esitellä yhteishankinnan muulle organisaatiollesi?  Lataa tästä yhteishankinnan lyhyt esittely.

Sopimustoimittajan soveltuvuusvaatimukset

Vaatimukset täyttäviä toimittajia hyväksytään mukaan DPS:ään koko sen keston ajan. Ajantasainen lista toimittajista löytyy Cloudiasta. Toimittajatiedot päivittyvät myös toimittajat-välilehdelle.
Toimittajalla on oikeus käyttää alihankkijoita asiakkaiden toimeksiannoissa. Tarjoaja nimeää käyttämänsä alihankkijat minikilpailutuksen tarjouksessa. Hansel ei ylläpidä tietoja alihankkijoista.
Sopimustoimittajat ovat täyttäneet seuraavat soveltuvuusvaatimukset:

  1. Rekisteröityminen ammatti- ja elinkeinorekisteriin
  2. Verojen ja eläkevakuutusmaksujen maksaminen
  3. Rahoituksellinen ja taloudellinen tilanne
  • Riskiluokitus väh. 1-4 
  • Myyntikate väh. 1,25 miljoonaa euroa
  • Vastuuvakuutus: vakuutusmäärän on oltava vähintään 500 000 euroa.
  1. Tekninen suorituskyky ja ammatillinen pätevyys
  • Tarjoajalla on aiempaa kokemusta hankinnan kohteena olevien palvelujen tuottamisesta viimeisen kolmen vuoden aikana. Toimittajalta on vaadittu kokemusta seuraavilta palvelualueilta:
    • Viestinnän ja markkinoinnin konsultointi 
    • Viestinnän suunnittelu ja toteutus ja/tai
    • Markkinoinnin suunnittelu ja toteutus 
    • Digitaalinen markkinointi ja viestintä 
    • Mediasuunnittelupalvelut 
    • Viestinnän koulutuspalvelut 
  •  Tarjoajalla on käytettävissään asiantuntijoita kaikille yllämainituille palvelualueille. 

Yksityiskohtaiset soveltuvuusvaatimukset löytyvät osallistumispyynnöltä.

Haluatko toimittajaksi?

Haluatko toimittajaksi viestintä- ja markkinointipalveluiden DPS:ään? 

Voit jättää osallistumishakemuksen Viestintä- ja markkinointipalvelut 2020–2026 (DPS):ään täällä.

Dynaaminen hankintajärjestelmä on jaettu kahteen luokkaan. Toimittaja voi jättää osallistumishakemuksen joko toiseen tai molempiin luokkiin.

Viestintä- ja markkinointipalveluiden hankinnasta kiinnostunut asiakas, haluatko tietää, ketkä toimittajat ovat mukana? Kirjaudu sisään verkkopalveluumme, niin näet listauksen mukana olevista toimittajista, saat tarkempia tietoja hankinnasta sekä vinkkejä oman minikilpailutuksen tekemiseen.

Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään

Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy

Kirjaudu sisään

Liittyminen

Liity viimeistään

Sopimuskausi
01.12.2020 - 30.11.2026
Asiakkaan hankintasopimusten viimeinen voimassaolopäivä
30.11.2028
Toimintamalli
Sisäinen kilpailutus

Vastuullisuus

Kaikki yhteishankintamme on vastuullisuusanalysoitu ja merkitty vastuullisuustunnuksin. Tässä yhteishankinnassa on huomioitu:

  • Taloudellinen vastuu

Yhteystiedot

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Lisätietoja yhteishankinnasta

Anni Airaksinen

Kategoriapäällikkö

anni.airaksinen@hansel.fi

Hankinnan vaihe

  1. Esiselvityksessä
  2. Valmistelussa
  3. Kilpailutuksessa
  4. Käynnissä
  5. Päättynyt, asiakaskohtaiset sopimukset voimassa