Tietoliikennelaitteet 2021–2025 DPS

Yhteishankinnan edut

Voit hankkia tarpeitasi vastaavat tietoliikennelaitteet ja niihin kiinteästi liittyvät palvelut haluamassasi laajuudessa. Yhteishankinta sisältää myös valmiiksi laaditut sopimus- ja palvelutasoehdot, joihin voit kuitenkin vaikuttaa asiakaskohtaisessa sopimuksessa. Voit myös jakaa hankintasi osa-alueisiin esimerkiksi kilpailuttamalla erillisissä minikilpailutuksissa LAN, WLAN tai WAN laitteet.

Minikilpailutus on avointa kilpailutusta nopeampi ja helpompi, koska Hansel on jo varmistanut toimittajien soveltuvuuden (mm. yrityksen taloudellisen tilanteen ja referenssit vastaavien palveluiden toimituksista). Dynaamisen hankintajärjestelmän ehdot ja enimmäishinnan korotusrajat suojaavat myös asiakkaidemme asemaa.

Minikilpailutuksen teet sähköisesti kilpailutusjärjestelmän valmiiden mallipohjien avulla. Tarkemmat tiedot sisällöstä saat tutustumalla muun muassa DPS:n kohde ja ehdot -dokumenttiin Asiakirjat-välilehdellä. Asiakirjat-välilehdelle pääset vain verkkopalveluumme kirjautuneena Hansel-asiakkaana. Tällöin käytettävissäsi ovat muun muassa mallilomakkeet. Ohjeita minikilpailutuksen tekemiseen löydät Minikilpailutuksen ohje -välilehdeltä.

Voit hyödyntää oheista pdf-tiedostoa yhteishankinnan esittelyssä omassa organisaatiossasi.

Icon Tietoliikennelaitteet 2021-2025 - yhteenveto (157,3 KB)

Mitä voin hankkia?

Tällä dynaamisella hankintajärjestelmällä voit hankkia tietoliikenneverkon laitteet. Valikoimaan kuuluvat lähiverkon (LAN ja WLAN), laajaverkon (WAN) ja konesaliverkon laitteet sekä tietoturvalaitteet.

Laitteiden lisäksi voit myös hankkia yllä mainittuihin tuotteisiin kiinteästi liittyvät muut tuotteet (esimerkiksi lisätarvikkeet, tietoliikenneverkon laitteiden yhteyteen hankittavat muut laitteet kuten varavoimalaitteet ja ohjelmistot/ohjelmistojen käyttöoikeudet) sekä laitteisiin liittyvät palvelut.

Laitteisiin liittyviä palveluja voivat olla:

  • käyttöönottoa tukevat palvelut: asennuspalvelut ja vanhan laitteen noutopalvelu
  • huolto- ja ylläpitopalvelut: ohjelmiston päivitys, tekninen tuki, varalaitepalvelu, vaihtolaitetakuu, varaosapalvelu ja korjausaikapalvelu
  • tietoturvallinen tuhoamispalvelu
  • asiantuntijapalvelut
  • verkonvalvonta- ja hallintapalvelut

Asiakas tekee hankinnat DPS:ssä oman minikilpailutuksen kautta – ja saa siihen Hanselista valmiit mallipohjat ja hyvän tuen. 

Haluatko toimittajaksi?

Hyväksymme mukaan kaikki soveltuvuusehdot täyttävät toimittajat. Lue lisää DPS:stä hankintamenettelynä ja kurkkaa lisätietoja videolta!

Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään

Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy

Kirjaudu sisään

Liittyminen

Liity viimeistään 30.05.2025

Sopimuskausi
01.06.2021 - 15.06.2025
Asiakaskohtaisten sopimusten viimeinen voimassaolopäivä
15.06.2027
Toimintamalli
Sisäinen kilpailutus

Vastuullisuus

Kaikki yhteishankintamme on vastuullisuusanalysoitu ja merkitty vastuullisuustunnuksin. Tässä yhteishankinnassa on huomioitu:

Sosiaalinen vastuu
Taloudellinen vastuu

Yhteystiedot

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Lisätietoja yhteishankinnasta

Jouni Välilä

Kategoriapäällikkö

jouni.valila@hansel.fi

Hankinnan vaihe

  1. Esiselvityksessä
  2. Valmistelussa
  3. Kilpailutuksessa
  4. Käynnissä
  5. Päättynyt, asiakaskohtaiset sopimukset voimassa