Tietoliikennepalvelut 2021–2025 DPS

Tämä yhteishankinta on suunnattu kunnille, kuntayhtymille ja seurakunnille. Valtionhallinnon asiakkaille on käytettävissä voimassa oleva Tietoliikennepalvelut 2019–2023 (DPS) -yhteishankinta.

Yhteishankinnan edut

Voit hankkia tarpeitasi vastaavat tietoliikennepalvelut haluamassasi laajuudessa. Yhteishankinta sisältää myös valmiiksi laaditut sopimus- ja palvelutasoehdot, joihin voit kuitenkin vaikuttaa asiakaskohtaisessa sopimuksessa. Palveluna hankkiminen on joustavaa ja saat sopivat palvelut esimerkiksi eri kokoisille toimipisteille. Voit myös hankkia erilaiset tietoliikennelaitteet palveluna ja mahdollistaa teknologisen kehityksen mukana pysymisen koko sopimuskauden ajan.

Minikilpailutus on avointa kilpailutusta nopeampi ja helpompi, koska Hansel on jo varmistanut toimittajien soveltuvuuden (mm. yrityksen taloudellisen tilanteen ja referenssit vastaavien palveluiden toimituksista). Dynaamisen hankintajärjestelmän ehdot ja enimmäishinnan korotusrajat suojaavat myös asiakkaidemme asemaa.

Minikilpailutuksen teet sähköisesti kilpailutusjärjestelmän valmiiden mallipohjien avulla. Tarkemmat tiedot sisällöstä saat tutustumalla muun muassa DPS:n kohde ja ehdot -dokumenttiin Asiakirjat-välilehdellä. Asiakirjat-välilehdelle pääset vain verkkopalveluumme kirjautuneena Hansel-asiakkaana. Tällöin käytettävissäsi ovat muun muassa mallilomakkeet. Ohjeita minikilpailutuksen tekemiseen löydät Minikilpailutuksen ohje -välilehdeltä.

Voit hyödyntää oheista pdf-tiedostoa yhteishankinnan esittelyssä omassa organisaatiossasi.

Icon Tietoliikennepalvelut 2021-2025 - yhteenveto (438,5 KB)

Mitä voin hankkia?

Tällä dynaamisella hankintajärjestelmällä voit hankkia organisaation tietoliikenneyhteydet ja tietoliikenteen palvelut haluamassasi laajuudessa.

Voit hankkia esimerkiksi:

  • Toimipisteet yhdistävät tietoliikenneyhteydet ja tietoliikenneverkko
  •  Lähiverkkopalvelut
  • Yhteydet internetiin
  • VPN-palvelut
  • Tietoliikenteen tietoturvapalvelut, kuten palomuuripalvelut ja hyökkäyksenestopalvelut
  • Verkon valvonta- ja hallintapalvelut
  • Tietoliikenteen asiantuntijapalvelut
  • Tietoliikenteen lisäpalvelut.

Asiakas tekee hankinnat DPS:ssä oman minikisan kautta – ja saa siihen Hanselista valmiit mallipohjat ja hyvän tuen. 

Puheviestintää tukevat palvelut ja loppukäyttäjän datayhteydet ovat saatavilla Teleoperaattoripalvelut 2020–2024 -sopimuksella.

Sopimuskausi

Hankintasopimukset voivat olla voimassa enintään 1.7.2029 asti.

DPS:n minikilpailutuksia voit tehdä 1.7.2025 asti.

Haluatko toimittajaksi? 

Hyväksymme mukaan kaikki soveltuvuusehdot täyttävät toimittajat. Lue lisää DPS:stä hankintamenettelynä ja kurkkaa lisätietoja videolta!

Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään

Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy

Kirjaudu sisään

Liittyminen

Liity viimeistään 01.07.2025

Sopimuskausi
02.07.2021 - 01.07.2025
Asiakaskohtaisten sopimusten viimeinen voimassaolopäivä
01.07.2029
Toimintamalli
Sisäinen kilpailutus

Vastuullisuus

Kaikki yhteishankintamme on vastuullisuusanalysoitu ja merkitty vastuullisuustunnuksin. Tässä yhteishankinnassa on huomioitu:

Taloudellinen vastuu

Yhteystiedot

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Lisätietoja yhteishankinnasta

Jouni Välilä

Kategoriapäällikkö

jouni.valila@hansel.fi

Hankinnan vaihe

  1. Esiselvityksessä
  2. Valmistelussa
  3. Kilpailutuksessa
  4. Käynnissä
  5. Päättynyt, asiakaskohtaiset sopimukset voimassa