<
Yhteishankinnat

Ravintolapalvelut 2021–2025

DPS

Dynaamisen hankintajärjestelmän yhteenveto

Nimi

Ravintolapalvelut 2021–2025

Liity viimeistään

31.12.2025

Sopimuskausi

18.01.2021 - 31.12.2025

Asiakaskohtaisten sopimusten viimeinen voimassaolopäivä

31.12.2028

Toimintamalli

Kevennetty kilpailutus, hankintalaki 1397/2016

Vastuullisuus

Tilaajavastuulain selvitykset tehdään keskitetysti Hanselin toimesta

Ravintolapalveluiden yhteishankinta tulee asiakkaidemme hyödynnettäväksi vuoden 2021 alusta. Olemme tarjonneet vastaavanlaista sopimusta valtionhallinnon asiakkaillemme jo yli 10 vuotta. Sopimuksemme ovat saaneet asiakkailta hyvän vastaanoton, ja valtioasiakkaistamme merkittävä osa käyttää ravintolapalvelut-sopimustamme.

Ravintolapalveluiden yhteishankinnan edut

  • Huolehdimme asiakkaidemme puolesta hinnankorotusten käsittelyn, alihankkijamuutokset ja teemme työtä sopimusten valvonnan osalta.
  • Sopimuksen ehdot on rakennettu asiakkaidemme ravintolapalvelujen tilaajien vaatimuksia mahdollisimman hyvin tukeviksi.
  • Laadimme asiakkaidemme käyttöön mallipohjan, jonka avulla asiakas pystyy seuraamaan oman asiakaskohtaisen sopimuksensa tuloksellisuutta sopimuskaudella.
  • Hanselin tukitiimi avustaa asiakkaitamme heidän omissa minikisoissaan ja tarjoaa käyttöön valmiit mallipohjat, jotka täydentämällä asiakas tekee minikisan.

Tämä sopimus on kaikkien Hanselin asiakkaiden hyödynnettävissä. 

Liittyminen kannattaa

Voit jo nyt liittyä dynaamiseen hankintajärjestelmään (DPS) sivun oikeasta ylälaidasta. Vaikka liittyminen ei ole välttämätöntä, niin suosittelemme sitä lämpimästi, jotta saat tietoa esimerkiksi sopimusta koskevista muutoksista ja muista ajankohtaisista asioista.

Asiakasinfo

Asiakasinfo järjestetään 4.11.2020 klo 13–14. Tallenne tulee nähtäville tälle sivulle tilaisuuden jälkeen.

Mitä voin hankkia ?

Ravintolapalvelut 2021–2025 on dynaaminen hankintajärjestelmä, jolla kaikki julkisen sektorin Hansel asiakkaat voivat hankkia ravintola-, ruoka-, ravitsemis- ja kahvilapalveluja sekä edellisiin liittyviä ateriankuljetuspalveluja ja lisäpalveluja. Voit kilpailuttaa myös kahviautomaatteja täyspalveluna. Voit tehdä hankintojasi koko Suomen alueella myös paikallisesti. 

Dynaaminen hankintajärjestelmä avautuu arviolta 1.1.2021. Asiakaskohtainen sopimus voi olla pituudeltaan korkeintaan kuusi (6) vuotta. 

Lisätiedot

Voit ottaa yhteyttä Hanselin asiakaspalveluun

'