<
Yhteishankinnat

Tulostus- ja oheislaitteet tarvikkeineen 2021–2025

DPS

Dynaamisen hankintajärjestelmän yhteenveto

Nimi

Tulostus- ja oheislaitteet tarvikkeineen 2021–2025

Liity viimeistään

31.08.2025

Sopimuskausi

01.12.2021 - 30.11.2025

Asiakaskohtaisten sopimusten viimeinen voimassaolopäivä

30.11.2027

Toimintamalli

Sisäinen kilpailutus

Vastuullisuus

Tämä sopimus on kaikkien Hanselin asiakkaiden hyödynnettävissä.

Mitä voin hankkia?

Dynaamisella hankintajärjestelmällä voit hankkia laitteita tulostukseen ja sähköiseen asiakirjojen käsittelyyn sekä näihin liittyviä tarvikkeita.

Dynaamisen hankintajärjestelmän kohteena on laajasti määritellen tulostukseen ja sähköiseen asiakirjojen käsittelyyn liittyvät laitteet sekä näiden laitteiden oheislaitteet, lisätarvikkeet, ja varaosat, edellisten toimittaminen asiakkaille, sekä laitetoimituksiin liittyvät palvelut. DPS:n kautta ovat hankittavissa esimerkiksi:

  • Tulostimet
  • Suurkuvatulostimet
  • Tarratulostimet, lämpötulostimet, korttitulostimet, etikettitulostimet, mobiilitulostimet ja muut erikoistulostimet
  • Skannerit ja viivakoodiskannerit
  • 3D-tulostimet
  • Faxit
  • Väriaineet ja muut laitteisiin liittyvät tarvikkeet
  • Tulostinten verkkosovittimet ja yhden toiminnon tulostuspalvelinlaitteet
  • Erikoistulostimiin liittyvät laitekohtaiset mediat, kuten 3D-tulostuksen filamentit, tarranauhat yms.

Tavanomaiset kopiopaperit eivät ole sopimuksen piirissä.

Laitteiden hankinta tapahtuu osto- tai leasingmenettelyllä (käyttäen asiakkaan leasing-kumppania).

Muistathan myös Monitoimi- ja tulostuslaitteet palveluineen -puitejärjestelymme.

Hyödyt

  • Säästöä omasta kilpailutuksesta aiheutuviin prosessikustannuksiin
  • Kilpailukykyiset hinnat
  • Ennustettava hintataso vuosiksi eteenpäin
  • Liittyvät organisaatiot pääsevät kommentoimaan hankintamallia ennen DPS:n perustamista
  • Tarpeitasi tukevat sopimus-, turvallisuus- ja palvelutasoehdot, joita on mahdollisuus täsmentää minikilpailutuksessa
  • Hanselin asiantuntijoiden laaja tuki koko sopimuskauden ajaksi, mm. asiakkaan edunvalvonta ja toimittajahallinta

Liittyminen kannattaa

Liittyminen on dynaamisissa hankintajärjestelyissä vapaaehtoinen, mutta liittymällä pääset halutessasi mukaan asiakastyöryhmään kommentoimaan materiaalejamme esimerkiksi DPS:n kohteesta ja ehdoista. Liittymisistä saamme myös tietoa yhteishankinnan kokonaisarvon määrittämiseen. Liittymällä DPS:ään varmistat, että saat sopimuskauden aikana tietoa sopimukseen liittyvistä ajankohtaisista asioista. Suosittelemme siis lämpimästi tekemään liittyminen ajoissa kunkin yhteishankinnan omalta sivulta.

Nyt voit kommentoida ja vaikuttaa yhteishankinnan sisältöön

Mikäli sinulla on aiheeseen liittyviä toiveita tai palautetta, ota yhteyttä mikko.jungman@hansel.fi.

Sopimuskausi

Tavoitteenamme on, että DPS:n perustamisvaihe käynnistyy marraskuun alussa ja hankintoja voidaan ryhtyä tekemään joulukuussa 2021. Aikataulu tarkentuu valmistelun aikana.

Miten hankin?

Asiakaskohtainen toimittajavalinta tehdään DPS:n sisäisellä kilpailutuksella.

 

 

'