<
Yhteishankinnat

Toimistotarvikkeet 2021-2023 (2025)

Puitejärjestelyn yhteenveto

Nimi

Toimistotarvikkeet 2021-2023 (2025)

Sopimuskausi

15.03.2021 - 14.03.2023

Asiakaskohtaisten sopimusten viimeinen voimassaolopäivä

15.09.2023

Toimintamalli

Yksi toimittaja

Tilaajavastuulain selvitykset tehdään keskitetysti Hanselin toimesta

Mitä voin hankkia?

Toimistotarvikkeet 2020–2023 (2025) -puitejärjestely sisältää seuraaviin tuoteryhmiin kuuluvia tuotteita:

1. Toimistotarvikkeet

  • työpistetarvikkeet, kalenterit, ergonomiatuotteet
  • paperituotteet, välilehdet ja hakemistot
  • laitteet, varaosat ja taulutuotteet
  • it-tarvikkeet
  • palvelutuotteet: hygieniatuotteet, keittiötuotteet, ensiaputuotteet, liikelahjat ja asiakkaille räätälöitävät tuotteet

2. Kopio- ja tulostuspaperit

  • eri laatuiset, kokoiset ja väriset kopio- ja tulostuspaperit

3. Tulostustarvikkeet

  • alkuperäiset värikasetit
  • tarvikevärikasetit
  • muut tulostamiseen liittyvät tarvikkeet

Tarkempi kuvaus tuoteryhmiin sisältyvistä tuotteista löytyy Asiakirjat-välilehdellä olevalta liitteeltä ”Hankinnan kohteena olevien tuoteryhmien sisältö”.

Puitejärjestely sisältää hankinnan kohteeseen sisältyvät tuotteet sekä niiden tilaamiseen ja toimittamiseen liittyvät palvelut.

Tarkemmat tiedot yhteishankinnan sisällöstä saat hankinnan kohteen kuvauksesta Asiakirjat-välilehdeltä.

'