Toimistotarvikkeet 2021-2023 (2025) Puitejärjestely

Mitä voin hankkia?

Toimistotarvikkeet 2020–2023 (2025) -puitejärjestely sisältää seuraaviin tuoteryhmiin kuuluvia tuotteita:

1. Toimistotarvikkeet

  • työpistetarvikkeet, kalenterit, ergonomiatuotteet
  • paperituotteet, välilehdet ja hakemistot
  • laitteet, varaosat ja taulutuotteet
  • it-tarvikkeet
  • palvelutuotteet: hygieniatuotteet, keittiötuotteet, ensiaputuotteet, liikelahjat ja asiakkaille räätälöitävät tuotteet

2. Kopio- ja tulostuspaperit

  • eri laatuiset, kokoiset ja väriset kopio- ja tulostuspaperit

3. Tulostustarvikkeet

  • alkuperäiset värikasetit
  • tarvikevärikasetit
  • muut tulostamiseen liittyvät tarvikkeet

Tarkempi kuvaus tuoteryhmiin sisältyvistä tuotteista löytyy Asiakirjat-välilehdellä olevalta liitteeltä ”Hankinnan kohteena olevien tuoteryhmien sisältö”.

Puitejärjestely sisältää hankinnan kohteeseen sisältyvät tuotteet sekä niiden tilaamiseen ja toimittamiseen liittyvät palvelut.

Tarkemmat tiedot yhteishankinnan sisällöstä saat hankinnan kohteen kuvauksesta Asiakirjat-välilehdeltä.

Näet vain osan sisällöstä, koska et ole kirjautunut. Kirjaudu sisään

Ei vielä tunnuksia? Rekisteröidy

Kirjaudu sisään

Liittyminen

Sopimuskausi
15.03.2021 - 14.03.2025
Asiakkaan hankintasopimusten viimeinen voimassaolopäivä
14.09.2025
Toimintamalli
Yksi toimittaja
Tilaajavastuulaki
Tilaajavastuulain selvitykset tehdään keskitetysti Hanselin toimesta

Vastuullisuus

Kaikki yhteishankintamme on vastuullisuusanalysoitu ja merkitty vastuullisuustunnuksin. Tässä yhteishankinnassa on huomioitu:

  • Ympäristövastuu
  • Taloudellinen vastuu

Yhteystiedot

Kysy lisää asiantuntijoiltamme

Lisätietoja

Essi Muukka

Kategoriapäällikkö

essi.muukka@hansel.fi

Hankinnan vaihe

  1. Esiselvityksessä
  2. Valmistelussa
  3. Kilpailutuksessa
  4. Käynnissä
  5. Päättynyt, asiakaskohtaiset sopimukset voimassa