Terveys-, talous- ja henkilöstöratkaisut

Hanselin yhteishankintojen kautta voit hankkia monipuolisesti henkilöstöön, terveyteen ja talouteen liittyviä ratkaisuja ja palveluita. Esimerkiksi työterveyshuollon palveluihin keskittyvä yhteishankintamme on ollut hyvin suosittu asiakkaiden keskuudessa jo monen vuoden ajan. Suojavarusteiden yhteishankintamme puolestaan syntyi vastaamaan pandemia-ajan tarpeisiin ja palvelee erinomaisesti edelleen. Uusin terveyskategorian tulokkaamme on laboratoriotarvikkeiden, -kemikaalien ja -laitteiden hankintaan keskittynyt DPS. Hyvinvointialueille valmistelemme parhaillaan uutta yhteishankintaa, joka keskittyy asumispalveluihin. 

 

Kuvituskuva: piirakkadiagrammi Hanselin henkilöstö, terveys ja talous -yhteishankinnoista

 

Osa tällä sivulla esitellyistä yhteishankinnoista on dynaamisia hankintajärjestelmiä eli DPS:iä. DPS:iin ei tarvitse liittyä ennakkoon, vaan voit tulla mukaan milloin tahansa niiden keston aikana. Henkilöstövuokrauksen, rekrytointipalveluiden, leasingpalveluiden ja maksamisratkaisun puitejärjestelyt ovat ainoastaan niihin etukäteen liittyneiden asiakkaidemme käytettävissä. 

Tutustu tarkemmin näihin DPS:iin ja tule mukaan milloin vain!

Laboratoriotarvikkeet, -kemikaalit ja -laitteet 2023–2027

Tämän dynaamisen hankintajärjestelmän kohteena ovat laboratorioissa käytettävät tarvikkeet, kemikaalit ja laitteet sekä hankinnan kohteeseen liittyvät palvelut.

Sote-alan henkilöstövuokraus 2021–2025

Yhteishankintamme mahdollistaa helpon tavan hankkia sote-alan vuokrahenkilöitä, kuten esimerkiksi yleis- ja erikoislääkäreitä, perus-, lähi-, terveyden- tai sairaanhoitajia tai hammaslääkäreitä. Pystyt itse määrittelemään ammattihenkilön vaatimukset ja ammattinimikkeet.

Suojavarusteet 2023–2027

Henkilöille haittaa aiheuttavien tai terveyttä vaarantavien biologisten, kemiallisten ja fysikaalisten vaarojen torjuntaan tarkoitetut suojavarusteet ja niihin liittyvät palvelut. Hankintoja voidaan tehdä myös covid-19-pandemiasta johtuviin suojaustarpeisiin, esimerkiksi käsien ja pintojen desinfiointiaineet sekä antigeenitestit.  

Työterveys 2020–2026

Voit hankkia lakisääteisen ennaltaehkäisevän työterveyshuollon, yleislääkäritasoisen sairaanhoidon ja muun terveydenhuollon sekä yöterveyshuoltoa tukevat lisäpalvelut, esimerkiksi digitaaliset ratkaisut tai etäpalvelut.

Nämä puitejärjestelyt ovat liittyneiden asiakkaiden käytettävissä 

Henkilöstövuokraus 2023–2027

Vuokratyövoimaa monipuolisiin tehtäviin. Voit hankkia vuokratyövoimaa niin suorittaviin tehtäviin kuin asiantuntija- tai päällikkötehtäviinkin. 

Leasingpalvelut 2023–2024

Leasingpalvelu eli ns. elinkaarileasing sekä rahoitusleasingpalvelu

Maksamisratkaisu 2024–2029

Maksuaikakortti, matkatili, verkkopalvelu, asiakastuki sekä mahdolliset lisäpalvelut

Rekrytointipalvelut 2023–2027

Korkeatasoiset soveltuvuusarviointi-, rekrytointi- ja suorahakupalvelut

Asiantuntijamme auttavat sinua mielellään!

Jani Mäkinen

yksikönpäällikkö

0294 444 238

jani.makinen@hansel.fi

Henkilöstövuokraus, Rekrytointipalvelut, Sote-alan henkilöstövuokraus, Työterveys, uusi asumispalveluihin liittyvä yhteishankinta


Kirsi Kujanpää

kategoriapäällikkö

0294 444 312

kirsi.kujanpaa@hansel.fi

Laboratoriotarvikkeet, -kemikaalit ja -laitteet, Suojavarusteet


Tiina Gabelli

kategoriapäällikkö

0294 444 273

tiina.gabelli@hansel.fi

Leasingpalvelut, Maksamisratkaisu


Mikä dynaaminen hankintajärjestelmä?

Dynaaminen hankintajärjestelmä eli DPS tarjoaa hankinnallesi raamit ja joustaa omien tarpeidesi mukaan. Toimittajavalinnan teet kätevästi minikilpailutuksella. Mukaan voit tulla milloin vain DPS:n keston aikana.

Mikä puitejärjestely?

Puitejärjestely on valmiiksi kilpailutettu sopimuskokonaisuus asiakkaidemme yleisesti käyttämistä tuotteista tai palveluista. Asiakkaat liittyvät puitejärjestelyyn ennen tarjouspyynnön julkaisua. Sopimustoimittajia voi olla yksi tai useampi.